اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

از ویژگی های بارز پنل های دوش حمام سری بزرگ آن ها می باشد. ساختار پنل های دوش حمام به گونه ای هستند که جایگزین دوش فعلی حمام می شوند. این گونه پنل ها معمولا بلند بوده و عرض کمی دارند و بر روی سطح آن ها تعدادی سری دوش از بالا به پایین قرار گرفته است. به عبارت دیگر می توان گفت، پنل های دوش حمام شامل اجزاء یونیورست می باشند که بر روی یک پنل تعبیه شده و به دیوار نصب می شوند.

پنل دوش

مزایای استفاده از پنل دوش حمام

نصب آسان

نصب پنل های دوش حمام آسان بوده و به سرعت انجام می شود. این پنل ها به طور مستقیم به سیستم لوله کشی موجود متصل شده و تنها برای ایجاد ثبات لازم، به دیواری که قرار است دوش بر روی آن قرار گیرد، متصل می شود.

مقیاس و اندازه
این گونه پنل ها قابلیت استفاده در حمام با متراژهای متفاوت را داشته و می توان از آن ها برای یک تغییر ساده تا اساسی در حمام استفاده کرد.

صرفه جویی در مصرف آب
از آن جایی که در این گونه پنل ها از سیستم لوله کشی برای سری تک دوش استفاده می شود، این گونه پنل ها از آب کم تری نسبت به یونیورست استفاده می کنند. همین امر سبب صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه ها می شود.

قیمت مناسب
در مقایسه با یونیورست حمام، پنل دوش حمام از قیمت پایین تری برخوردار بوده و نگهداری و نصب آن ها ساده تر می باشد. اگرچه هر دو این ها کارایی یکسانی دارند، اما قیمت پنل دوش کم تر بوده و فرآیند نصب و هزینه های نگهداری آن ها کم تر می باشد.

پنل دوش

معایب استفاده از پنل دوش

ترکیب سری های مختلف دوش
با توجه به نوع پنل دوشی که مورد استفاده قرار می گیرد، حداقل میزان جریان آب در آن اجازه هم زمان جریان از سری های مختلف دوش را نمی دهد.

محدودیت پوشش در استفاده
حتی بهترین مدل پنل های دوش حمام که از فشار آب بالایی هم برخوردار باشند، به یک دیوار نصب شده و این بدان معناست که جریان آن تنها از یک سمت می تواند مورد استفاده قرار گیرد. در برخی از طراحی ها سعی شده از اسپری در سر یا زاویه پنل ها استفاده شود. اما این ساختار به تنهایی نمی تواند یک پوشش واقعی را برای شما ایجاد کند.

محدودیت در طراحی
یکی از معایب این گونه پنل ها محدودیت در طراحی آن ها می باشد. این گونه پنل ها عموما ظاهری یکسان داشته و برای خرید نمونه های لاکچری باید هزینه بیش تری پرداخت کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
هوشنگ جانبازی:
سلام دوش حمام با کیفیت مثل قهرمان نیازمندم دوش قبلی ساده نبود جکوزی دار قهرمان دیدم اگر کیفی مناسب هست اطلاع بدین
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

ساناز پورصفر:
در مورد پنل دوش اگر داشتید خبر بدید
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>