اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

در ساختار سیستم یونیورست حمام از سری های مختلفی استفاده شده و بر روی آن سیستمی شبیه به جت شاور نیز قرار دارد که بعضا بر روی دیوار و حتی سقف تیز تعبیه می شوند. در این سیستم حجم زیادی از آب به واسطه سری های مختلف اسپری شده و عموما بخش بزرگی از یک دیوار را در بر می گیرد.

یونیورست

مزایای استفاده از یونیورست

قابلیت تنظیم
یکی از مزایای استفاده از این سیستم، قابلیت تنظیم آن ها می باشد. چرا که امکان کنترل سری های مختلف دوش در این سیستم وجود دارد. قابلیت تنظیم این سیستم به گونه ای است که همه افراد چه با قد بلند چه کوتاه می توانند لذت یک حمام بی نظیر را تجربه کنند.

میزان پوشش
سیستم یونیورست به گونه ای طراحی شده است که سری آن با گردش 360 درجه می تواند در تمامی جهات مورد استفاده قرار گیرد.

حداکثر میزان فشار آب
سیستم یونیورست، شامل سری های مختلف می باشد که هرکدام از آن ها از یک سیستم لوله کشی مستقل برخوردار می باشد. این بدان معناست که هر یک از سری ها به صورت جداگانه از میزان فشار آب لازم برخوردار هستند.

ظاهر زیبا
سیستم یونیورست به سیستم لوله کشی گسترده ای نیاز دارد و همین امر این امکان را فراهم می کند که از سری های مختلف در قسمت های متفاوت از کف تا سقف امکان تعبیه سری دوش وجود دارد.

یونیورست

معایب استفاده از یونیورست

نیاز به بازسازی اساسی
یکی از معایب بزرگ استفاده از این سیستم، نحوه نصب آن ها می باشد. نصب این سیستم دوش نیاز به لوله کشی گسترده داشته و برای سری دوش باید از یک سیستم لوله کشی استفاده کرد. از این رو در صورتی که تمایل به استفاده از این سیستم در حمام داشته باشید، باید یک بازسازی کلی برای لوله کشی انجام دهید.

هزینه بالا
هزینه نصب و راه اندازی سیستم یونیورست بالا می باشد. چرا که برای اجرای این سیستم نیاز به ایجاد ساختار جدید در حمام می باشد.

هزینه پنهان
علاوه بر هزینه خرید استفاده از این سیستم نیاز به تغییر اساسی در زیربنای کار دارد. چرا که برای نصب آن ها نیاز به لوله کشی اضافی مانند لوله کشی آب گرم می باشد. در کنار آن همین امر سبب بالا رفتن هزینه های ناشی از نصرف آب نیز می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>