اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

همه ما می دانیم که موهای ناخواسته یا زائد به موهایی گفته می شود که در مواضعی از بدن ایجاد می گردد و غیرمعمول بوده و رنگ تیره آنها نیز این رویش غیرطبیعی را بیش تر نمایان می سازد. رویش موهای زائد را عمدتا در نواحی چانه، لب فوقانی، نواحی دو طرف صورت، از محل ناف به طرف پایین و در فرورفتگی ناحیه کمر، به رنگ تیره و سیاه می توان مشاهده نمود.

ریشه هر مو دارای رنگدانه ای به نام ملانین بوده که در روند رشد مو، به تدریج این رنگدانه فعال گشته و تمامی بدنه یک مو را تیره و به رنگ های سیاه، قهوه ای و بلوند و غیره در می آورد.

مکانیسم اثر لیزر، بر بمباران و نابود ساختن رنگدانه یا ملانین موجود در ریشه مو استوار می باشد. در این روش با استفاده از لیزر، فولیکول موهای زاید کاملا تخریب می شود و امکان رشد موهای زاید در آن ناحیه خاص از بین می رود. این درمان در چندمرحله و طی چند هفته انجام می شود. نتیجه حاصل از این روش در اغلب مواقع، موفقیت آمیز و دائمی است.

دستگاه لیزر

مشکل اصلی لیزر این است که هزینه زیادی به بیمار تحمیل می کند. لیزر، آخرین و جدیدترین راه برای درمان موهای زاید است. ولی در هر حال باید انتظار شما از این روش درمانی هم معقول و واقع گرایانه باشد.پزشکان معتقدند اثر بخشی لیزر به اثبات رسیده است. پس از لیزر، برخی موها فورا می افتند ولی اغلب موها در عرض دو هفته از بین می روند.

در حال حاضر، هیچ روش قاطعی برای درمان کامل و دایمی موهای زاید وجود ندارد ولی در بین روش های موجود، لیزر از همه موثرتر و دایمی تر است.

البته این حرف به آن مفهوم نیست که همه موهای زاید در اثر لیزر به صورت دایمی از بدن می روند. به هر حال، حتی اگر پس از لیزر هم موها مجددا رشد کنند، اولا به تعداد کم رشد می کنند و بیرون می ایند.

ثانیا، در اکثر موارد، این موها کرکی و نرم هستند. سال هاست که از لیزر برای رفع موهای زاید استفاده می شود و این کار مورد تایید سازمان غذا وداروی آمریکا هم قرار گرفته است. متخصصان پوست می گویند هر چقدر پوست بیمار روشن تر و موهای زایدش تیره تر باشند، احتمال اثربخشی لیزر بیشتر می شود.

گرچه لیزر ایمن است اما در دوران بارداری، با توجه به حساسیت افراد و مسائل قانونی متعاقب آن، بهتر است از لیزر استفاده نشود. لیزرهای زیر برای درمان موهای زائد توصیه می شود:

- سیستم لیزر الکساندرایت با طول موجه 755 نانومتر

- سیستم لیزر دیود با طول موج 800 نانومتر

- سیستم لیزر Nd- YAG با طول موج 1056 نانومتر

- سیستم نوری IPL نیز با روش کارکردی مشابه لیزرهای در درمان موهای زائد به کار می رود. انواع جدید IPL همان E- LIGHT است که علاوه بر نور از رادیو فرکانس نیز به طور همزمان استفاده می کند و به همین دلیل روی موهای کم رنگ (طلایی، سفید) اثر بهتری دارد.

IPL چیست؟

آی پی ال intense pulse light یعین سیستم های نور شدید پالسی؛ در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپ های زنون هستند که نور چند طول موجی و non coherent ایجاد می کنند که قادر است اثرات گوناگون بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می توان با گزینش فیلترهای مناسب اثر دلخواه برای اهداف مشخص را به دست آورد.

دستگاه IPL روش محبوبی جهت برداشتن موهای زاید و جوان سازی پوست و روشن نمودن لک های صورت وهم چنین آثار سطحی جوش های صورت (آکنه) می باشد. دستگاه IPL لیزر نیست اما کارایی و عملکرد مشابه دارد. ارزان تر است و سریع تر عمل می کند.

دستگاه IPL با پالس نوری شدید جهت حذف موهای صورت، پاها، پشت و پوبیس به صورت آرام و بی خطر استفاده می شود. پالس های نروی با تمرکز روی فولیکول موها موجب ایجاد گرما و تخریب آن ها بدون سوختگی و یا آسیب به پوست می شوند. دستگاه حذف موی IPL سریع و کاملا بدون درد است.

عوارض جانبی کم است ولی می تواند شامل قرمزی و تورم در محل درمان باشد که به سرعت برطرف می شوند.

IPL کاندیدهای مناسب جهت افراد دارای پوست روشن و موی تیره می باشند، زیرا IPL پیگمان درون فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد. تعداد زیادی از مردم تجربه حذف موهای زاید به صورت کامل توسط این روش را دارند، اگر موها دوباره رشد کنند به صورت نازک و ظریف خواهند بود.

  • دستگاه Elight چیست؟

دستگاه Elight ترکیب دستگاه IPL و دستگاه RF یا رادیو فرکانسی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>