اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم از امواج لیزر و تکنولوژی های مختلف برای حذف موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می کند. با دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم می توان حذف موهای زائد هر نوع پوست و مو را در تمام طول سال از بین برد. لیزر پلاتینیوم اثربخشی قابل قبولی دارد و علاوه بر راحتی بیمار، نتایج رضایت بخشی نیز در رفع موهای زائد بعد از جلسات درمانی آن مشاهده شده است. دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از تکنولوژی لیزر الکساندرایت و لیزر دیود استفاده می کند و در تنظیمات دستگاه می توان حالت های مختلف SHR™, SHR™ STACK & HR را تنظیم کرد تا رفع موهای زائد بر اساس نیاز های بیمار انجام گیرد.

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟
دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم روشی مبتکرانه است که توسط شرکت آلما (Alma Co) به عنوان پیشرفته ترین روش حذف موهای زائد در صنعت درمانی زیبایی ساخته شده است. در این دستگاه با سه طول موج الکساندرایت، دیود و Nd:Yag مورد استفاده قرار گرفته از سیستم کولینگ ICE بهره می برد. مزایای هر دو لیزر الکساندرایت و دیود در دستگاه پلاتینیوم مشاهده می شود.
مزایای دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

  • سیستم خنک کننده تماسی یاقوت سرد
  • عدم نیاز به تعمیر و نگهداری در طولانی مدت
  • قابلیت تنظیم در حالات مختلف به صورت رولی یا شاتی
  • امکان استفاده از انرژی لیزر با طول موج 755 نانومتر الکساندرایت، 810 نانومتر دایود و 1064 نانومتر Nd:YAG
  • لیزر موهای زائد روی تمام انواع پوست ها از نوع 1 تا 6
  • تاچ اسکرین رنگی و 12 اینچی برای راحتی اپراتور
  • امکان تنظیم برنامه درمانی بیمار پیش از شروع جلسه لیزر

تکنولوژی لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

  • طول موج الکساندرایت

تکنولوژی دستگاه پلاتینیوم الکساندرایت به نحوی طراحی شده که جذب انرژی آن توسط کروموفور ملانین مو با دقت بالایی انجام می گیرد. سیستم خنک کننده تماسی و امکان تنظیم هندپیس دستگاه به صورت رولی، راحتی و سرعت لیزر موهای زائد را افزایش می دهد و یک روش ایده آل برای لیزر موهای زائد روی انواع مو با پوست روشن می باشد. مشخصات حالت الکساندرایت دستگاه لیزر پلاتینیوم شامل طول موج 755 نانومتری، قطر لکه 15 میلیمتری و سرعت قابل تنظیم تا 10 هرتز است.

  • طول موج دایود

طراحی دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نسبت به لیزر دیود قدیمی بسیار سبک تر است و درد و ناراحتی کمتری برای بیماران ایجاد می کند. مشخصات حالت دیود دستگاه لیزر پلاتینیوم شامل طول موج 810 نانومتری، قطر لکه 12 میلیمتری و سرعت قابل تنظیم تا 10 هرتز می باشد. سرعت لیزر موهای زائد با دستگاه پلاتینیوم با توجه به قطر لکه بزرگ تر اپلیکاتور آن نسبت به دستگاه لیزر دایود قدیمی بسیار سریعتر و با بازدهی بیشتری انجام می گیرد.

  • تکنولوژی سر مخروطی اپلیکاتور

تکنولوژی سر مخروطی منحصر به فرد در اپلیکاتور لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم به نحوی طراحی شده که امکان تنظیم دو طول موج 810 و 1064 نانومتری را دارد و برای نواحی که دسترسی به آنها با سر معمولی اپلیکاتور مشکل است؛ طراحی شده است. طرح اپلیکاتور لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم قابل تعویض است و به منظور حفظ بهداشت بیماران همراه با هر دستگاه لیزر پلاتینیوم ده سری قابل تعویض نیز به اپراتورها داده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>