اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چنانچه شرکت شما به عنوان تأمین کننده و توزیع کننده، توان واردات حداقل 20 دستگاه لیزر دارد، شرکت زینگ با سابقه واردات این دستگاه ها و آشنایی با پروسه بازرگانی آن، برای ارائه خدمات  آماده به همکاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دستگاه لیزر

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا کندلا

  • سیستم خنک کننده

سیستم خنک کننده آیس در دستگاه لیزر پلاتینیوم، تکنولوژی خنک کننده پیشرفته ای است که می تواند در مدتی طولانی، پوست را حین جلسه لیزر موهای زائد خنک نگه دارد. تکنولوژی ICE از یاقوت کبود سرد برای کاهش خطر سوختگی سطح پوست و پایین آوردن دمای لایه درمی پوست، جایی که فولیکول های مو در اثر حرارت لیزر می سوزند؛ استفاده می کند. خنک کننده تماسی دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم به راحتی به کاهش درد بیمار کمک خواهد کرد و لیزر موهای زائد را نسبت به قبل، قابل تحمل تر می کند.
سوال بسیاری از بیماران این است که آیا سیستم خنک کننده دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا کندلا؟ برای مقایسه سیستم خنک کننده این دستگاه لیزر باید میزان درد بیمار حین جلسات لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا مقایسه شود. همانطور که در مقاله "بهترین کرم بی حسی موضعی برای لیزر پماد بی حس کننده زایلاپی بهتر است یا اپی واید؟" توضیح دادیم در اکثر دستگاه هایی که بر پایه لیزر دیود عمل می کنند مانند دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم پیش از لیزر موهای زائد باید حتما از کرم بی حسی موضعی برای کاهش درد و ناراحتی بیمار استفاده شود. در صورتی که دستگاه لیزر کندلا با مجهز بودن به دو سیستم خنک کننده اسپری کریوژن و دمیدن هوای خنک تا حدی درد بیمار را حین لیزر موهای زائد کاهش می دهد که نیازی به استفاده از کرم بی حسی موضعی نمی باشد.

  • کاربرد لیزر برای انواع پوست و مو

تبلیغات بسیار زیادی در خصوص تکنولوژی پیشرفته لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم انجام گرفته است. شرکت آلما ادعا می کند که لیزر دیود به کار رفته در دستگاه پلاتینیوم با طول موج الکساندرایت جذب بهتری در کروموفور (Chromophore) ملانین مو خواهد داشت و در نتیجه حتی موهای نازک، کرکی و روشن را نیز لیزر می کند و برروی انواع پوست های روشن و تیره موثر است. درصورتی که در عمل، قدرت جذب انرژی لیزر دستگاه پلاتینیوم چندان تفاوتی با لیزر کندلا الکساندرایت ندارد و تأثیر آن روی موهای نازک و کرکی دقیقاً مانند لیزر کندلا الکساندرایت است. از لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نمی توان با اطمینان و ایمنی کامل پوست های تیره را تحت لیزر مو قرار داد چون احتمال آسیب دیدن پوست و حتی سوختگی نیز وجود دارد. طول موج مورد استفاده در دستگاه پلاتینیوم ترکیبی از طول موج 755 نانومتر به کار رفته در لیزر کندلا الکساندرایت و 810 نانومتر به کار رفته در لیزر دیود است که عملاً تأثیری روی موهای روشن، بلوند، خاکستری و سفید نخواهد داشت.

  • سرعت لیزر موهای زائد

جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم با توجه به قدرت بالا و قطر لکه بزرگ اپلیکاتور لیزر نسبت به دستگاه دیود و IPL کمتر است. اما بازدهی و سرعت لیزر کندلا الکساندرایت همچنان بسیار بهتر از دستگاه پلاتینیوم می باشد. مدت زمان هر جلسه لیزر به خصوص برای پوستهای تیره با دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نسبت به کندلا بسیار طولانی تر است چون اپراتور لیزر باید انرژی دستگاه را تا حدی کم کند که جذب انرژی توسط کروموفور ملانین پوست کاهش یابد و فقط توسط ملانین مو جذب شود. کاهش سطح انرژی مدت زمان لیزر موهای زائد را در پوستهای تیره افزایش خواهد داد. همچنین قطر لکه لیزر دستگاه لیزر پلاتینیوم حداکثر روی 12 میلیمتر تنظیم می شود؛ در صورتی که لیزر کندلا الکساندرایت دارای قطر لکه ای به بزرگی 16 میلیمتر است و در نتیجه با سرعت بیشتری به حذف موهای زائد نواحی وسیعی بدن کمک می کند.

  • بازدهی

مطالعات اخیر لیزر موهای زائد توسط این دو دستگاه را بررسی کرده تا به یک نتیجه قطعی در خصوص اینکه دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم بهتر است یا کندلا دست یابد. نتایج نشان داده اند که لیزر کندلا الکس به طور قابل توجهی درد و ناراحتی کمتری برای بیماران ایجاد کرده و در عین حال با بازدهی حذف موهای زائد آن روی پوست روشن و موی تیره بسیار بیشتر از دستگاه لیزر پلاتینیوم بوده است.

  • قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم نسبت به کندلا الکساندرایت بسیار بیشتر است و معمولاً پکیج های 10 جلسه ای ارائه شده برای لیزر پلاتینیوم الکساندرایت با توجه به تبلیغاتی که در خصوص تکنولوژی بسیار پیشرفته آن شده است؛ گرانتر از پکیج های درمانی لیزر کندلا الکساندرایت می باشد. بیمارانی که لیزر با هر دو دستگاه را تجربه کرده اند؛ به این نتیجه رسیده اند که قیمت لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم با توجه به بازدهی آن چندان مقرون به صرفه نیست. در صورتی که لیزر کندلا الکساندرایت با هزینه ای کمتر می تواند نتایج مشابه و حتی بهتری از دستگاه لیزر پلاتینیوم داشته باشد.

  • عمق نفوذ امواج به پوست

یکی دیگر از نکاتی که مشخص می کند لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم بهتر است یا کندلا عمق نفوذ این امواج لیزر در پوست است. طبق نظر متخصصین لیزر امواج الکساندرایت و دایود در دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم فقط تا عمق 3 تا 5 میلی متری پوست نفوذ می کند در صورتی که نفوذ امواج در دستگاه کندلا بسیار بیشتر است چون امواج لیزر کندلا نفوذ بیشتری در پوست دارند؛ در نتیجه موهای ضخیم تر با دستگاه لیزر کندلا راحت تر ازبین می روند. 

  • کاهش درد

چون تکنولوژی لیزر پلاتینیوم بر اساس حباب LED است؛ سرعت خاموش و روشن شدن آن بسیار سریع است و پوست زمانی برای رسیدن به آرامش و استراحت ندار.د به همین علت بیمار درد و ناراحتی بیشتری نسبت به لیزر کندلا احساس خواهد کرد. البته حالت SHR تنظیم شده در دستگاه سوپرانو آیس پلاتینیوم برای کاهش درد بیمار طراحی شده است اما در صورتی که پوست شما بسیار تیره است و در مقیاس فیتزپاتریک بالاتر از 5 می باشد اکیدا توصیه می شود که لیزر موهای زائد را با دستگاه کندلا Nd:YAG انجام دهید چون نه تنها ارزان تر است بلکه درد و ناراحتی کمتری برای شما خواهد داشت.

  • شرکت سازنده

در نهایت برای اینکه بهتر تشخیص دهید دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم بهتر است یا کندلا، دو شرکت آلما (ALMA Co) و کندلا (CANDELA CO) را با یکدیگر مقایسه می کنیم. لیزرهای کندلا در حال حاضر با تکنولوژی های مختلفی از جمله التراسوند، رادیو فرکانس و لیزرهای نوری برای اهداف مختلف زیبایی و درمانی به بازار عرضه شده اند. هرچند دستگاه های ارائه شده توسط شرکت آلما کاربرد متنوعی دارند اما ایمنی و بازدهی آنها هنوز توسط سازمان غذا و دارو آمریکا به تایید نرسیده است. تکنولوژی الکس بکار رفته در دستگاه لیزر پلاتینیوم که از طول موج الکساندرایت همراه با لیزر دیود برای حذف موهای زائد استفاده می کند اپراتور اجازه می دهد تا با تنظیمات مختلف دستگاه به حذف موهای زائد نازک کرکی یا ضخیم و سیاه روی پوست های روشن یا تیره بپردازد اما شرکت آلما هنگام فروش دستگاه های لیزر پلاتینیوم تعهدی از اپراتور لیزر مبنی بر داشتن تجربه و دانش لازم برای استفاده و کار با دستگاه لیزر نمی گیرد. بنابراین در صورتی که به علت خطای اپراتور نبودن با تنظیمات دستگاه مشکلی برای بیمار ایجاد شود یا دچار عوارض جانبی شدید مانند سوختگی شود نمی تواند از شرکت آلما شکایت کند. از طرف دیگر شرکت کندلا با بیش از 50 سال سابقه در طراحی و تولید انواع دستگاههای لیزر درمانی و زیبایی، توانسته تاییده FDA را برای تمام دستگاههای لیزر موهای زائد خود سری جنتل پرو دریافت کند و ایمن بودن دستگاه های لیزر کندلا کاملا تایید شده است.

چنانچه شرکت شما به عنوان تأمین کننده و توزیع کننده، توان واردات حداقل 20 دستگاه لیزر دارد، شرکت زینگ با سابقه واردات این دستگاه ها و آشنایی با پروسه بازرگانی آن، برای ارائه خدمات  آماده به همکاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
یکی :
ممنون از مطالب خوبتون البته در حال حاضر قیمت جلسات لیزر کندلا تقریبا دو برابره پلاتینیوم هستش
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>