اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ افست

صنعت چاپ به عنوان یکی از صنایع مادر (جامع) همیشه و همه جا متقاضی و سفارش دهنده بسیار زیادی دارد و حتی با تغییرات دنیای امروز نیاز و مراجعه به آن نه تنها کمتر نشده بلکه با افزایش این درخواست ها نیاز به تکنولوژی و نوآوری در این صنعت روز به روز بیشتر می شود.

لیتوگرافی

در این مرحله از چاپ فایل های آماده چاپ که از مرکز طراحی دریافت شده است را برای خروجی و پرینت به مرکز لیتوگرافی ارائه می کنید. لیتوگرافی را می توان حلقه اتصال محصول طراحی و چاپ فیزیکی به شمار آورد.

بدین شکل که در لیتوگرافی فایل های آماده چاپ را به صورت رنگ به رنگ بر روی صفحات فلزی مخصوصی با نام زینک، پرینت می کنند. بدین ترتیب چاپخانه برای انجام پروسه چاپ از این صفحات برای چاپ هر رنگ استفاده می کنند.

مطمئنا می دانید که به طور عمده امور چاپ با چهار رنگ اصلی آبی فیروزه ای، قرمز ارغوانی، زرد و مشکی انجام می شود و با ترکیب این رنگ ها اکثر رنگ هایی که در پروژه های چاپی می بینید به دست می آید. سایر رنگ های خاص یا به طور مجزا وجود دارند یا به صورت ترکیب شده خریداری می شوند. به هر کدام از این رنگ ها که اشاره شد یک «کانال» گفته می شود.

به تعداد کانال های رنگی مورد استفاده در هر پروژه، لیتوگرافی موظف است صفحات زینک را آماده و به چاپخانه ارسال کند. این صفحات به وسیله فایلی که در بخش اول از واحد طراحی دریافت کرده اید به دست می آید. به همین دلیل بسیار اهمیت دارد که این فایل ها درست و با رعایت استانداردهای لازم ذخیره و ارسال شده باشند.

چاپخانه

به بخشی رسیدیم که عنوان همین مقاله و تقریبا تمام پروژه های مربوطه را یدک می کشد. چاپخانه را قطعا می شناسید. جایی است که مجموعه امور انجام شده پیش از این جمع بندی و اجرا می شود. در انتخاب چاپخانه ای که قرار است ایده ها و زحمات شما را بر روی کاغذ منتقل کند دقت کنید. خوشنامی، تخصص، تکنولوژی، کیفیت و بسیاری مولفه های دیگر سبب تعیین یک چاپخانه برای انجام سفارش می شود.

فعل چاپ را با دستگاه ها و روش های زیادی می شود انجام داد. اما زمانی که بخواهیم کاری با کیفیت و استاندارد و البته زیبا داشته باشیم که از دیدن آن در اولین مرحله خودمان ابراز رضایت کنیم لازم است که برای این بخش نیز دقت و بررسی بیشتری انجام دهیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>