اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تبدیل ماشین معمولی به فلکسو

چگونگی تبدیل ماشین های معمولی به فلکسو EB

سیستم های چاپی تفاوت های زیادی در ویسکوزیته مرکب مصرفی، رفتار مرکب و نحوه انتقال آن، مراحل چاپ رنگ های مختلف، مکانیسم های روی هم خوردن رنگ ها و نحوه خشک شدن سطحی و عمقی لایه چاپ شده دارند.

برای اجرای درست عملیات چاپ و مقایسه روش های چاپی، به یک روش متدیک و ساختاری از سوی گروه R&D چاپخانه نیاز است و تنها از طریق این روش سیستماتیک است که می توان تفاوت ها و شباهت ها را به واقع ارزیابی کرد.دانش و تجربیات فعلی در استفاده از انواع مرکب های EB بر اساس سال ها کار در عرصه فلکسو UV و فلکسو پایه آبی و حلالی توسط این شرکت است.اصلی ترین زمینه هایی که می بایست به آنها توجه کرد عبارتند از:

  • کنترل دقیق دما در زمان واقعی
  • بهینه سازی دکتر بلید محفظه ای
  • بهینه سازی مسیر مرکب
  • همزدن مرکب بدون ایجاد کف
  • انتقال صحیح مرکب از آنیلوکس بر پلیت و برروی سطح چاپ شونده
  • کارکرد با مرکب بدون آسیب رساندن و تغییر آن 

برای درک سازوکار پایه ای این چاپ، همچنین به منظور تشخیص راه حل های منجر به جواب از سایر روش ها و نیز برای ابداع راه حل های جدید و استفاده صنعتی و تجاری از چاپ EB می بایست انواع زمینه های بالا بررسی و آزمایش شوند تا به بهترین حالت و عملی ترین روش و مناسب ترین نوع مرکب رسید.

از بین تمام روش ها و راه حل های انجام شده بر روی ماشین چاپ Onyx EB، شاخص ترین آنها بدون شک ترمیلوکس است؛ سیستمی برای کنترل دمای مرکب که به طور مشخص روی مناطق بیش از حد گرم شده کار می کند. بنابراین با کنترل دقیق دمای ماشین چاپ، بهترین دمای مرکب جهت چاپ یکنواخت و با کیفیت را ثابت نگه می دارد. علاوه بر این، دمای مطلوب برای هر برج رنگ به طور جداگانه نیز قابل تعیین و تعریف است.

در طراحی و تبدیل ماشین چاپ به فلکسو EB، رعایت مسایل ارگونومیک نیز به سادگی امکان پذیر نیست. گرچه ایده اولیه خشک کن های EB ساده به نظر می رسد، ولی در عمل جزییات و ریزه کاری های زیادی وجود دارد. تیم R&D با تمرکز بر هدف اصلی کنترل و تحویل مرکب، ماشین را از پایه دوباره طراحی کرد تا سادگی دستگاه و سهولت کار با آن نیز عملی شود.

به برکت سیستم جدید ثبت شده ترمیلوکس، تنظیم کننده های مرکب و بالاخره سیستم ترموواش که یک شوینده اتوماتیک (برگرفته از سیستم هوشمند Sprint Wash است که به صورت استاندارد در بعضی ماشین های فلکسو وجود دارد) است، کار با این ماشین فلکسو EB برای کاربران به سادگی کار کردن با ماشین فلکسو آبی و حلالی است.بازاریابی برای فلکسوهای سیلندر مرکزی EB که طراحی بیش از حد پیچیده و دست و پاگیر داشته باشند، زیاد منطقی به نظر نمی رسد.

نتیجه گیری

چاپ فلکسو یک بار با طراحی ماشین های سیلندر مشترک مرکزی، بازار چاپ بسته بندی های انعطاف پذیر را گسترش داد. سپس با استفاده از سیلندر چاپ و آنیلوکس غلافی، زمان آماده سازی برای کار جدید را کاهش داد و این دو مرحله مهم در تکامل چاپ فلکسو در کنار تکنولوژی خشک شدن با اشعه الکترونی EB، امروزه آن را به عنوان روش چاپی پیشتاز در عرصه چاپ بسته بندی های انعطاف پذیر مطرح ساخته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>