اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مزایا و معایب چاپ تامپو


مزایا و معایب چاپ تامپو

دستگاه های چاپ مختلف هریک دارای مزایا و معایبی هستند. چاپ تامپو هم از این قاعده مستثنی نیست در ادامه می خواهیم به مهم ترین مزایا و معایب این روش چاپ اشاره کنیم.

توانایی چاپ روی هر سطح، صرف نظر از شکل

تفاوت قابل ملاحظه بین چاپ تامپو با سایر انواع چاپ در این است که توانایی چاپ روی هر شکل با سطوح محدب، منحنی، ناهموار، توخالی و غیره را دارد. چون پد سیلیکونی و پلاستیکی دستگاه چاپ تامپو دارای انعطاف بوده و روی هر شکل نقش می بندد.

توانایی چاپ روی اغلب مواد

تردیدی نیست که بگوییم چاپ تامپو می تواند روی اغلب سطوح استفاده شود. موادی با جنس پلاستیک، فلز، شیشه، سرامیک و غیره می توانند از این نوع چاپ بهره ببرند.

وضوح بهتر

قرار دادن یک آرم، شماره تلفن، لوگو، یا آدرس وب دریک محصول، اگر مصرف کنندگان نتوانند آن را بخوانند کاری بی اثر است. چاپ تامپو این کار را با وضوح و کیفیت بسیار بالا انجام می دهد. به خصوص روی سطوحی که درگذشته امکان چاپ بسیار دشوار بود. چاپ تامپو نه تنها رزولوشن بهتری دارد بلکه در برابر سایش و تغییرات مواد شیمیایی بسیار مقاوم است.

ترکیب جوهر باکیفیت

یکی دیگر از مزایای دستگاه های چاپ تامپو استفاده از ترکیب جوهر باکیفیت است. انتخاب جوهر مناسب بستگی به سطحی دارد که عمل چاپ روی آن انجام می گیرد. این جوهر روی سطوح نرم مانند موادی از جنس پی وی سی، پلی استایرن، پلی اتیلن و پلی پرپیلن ایده آل است.

جوهرهای چاپ تامپو دارای یک ماده سخت کننده است که به طور معمول برای اشیاء به کار می رود و در مقابل تغییرات شیمیایی از سطوح چاپ شده محافظت می کند.در مقایسه با سایر روش های چاپی، یادگیری چاپ تامپو آسان تر و بدون مشکل است و در مقایسه با سایر دستگاه های چاپ، تجهیزات چاپ تامپو فضای نسبتاً کمی را اشغال می کند چون دستگاه آن بسیار کوچک است و مورد چاپی در هوای اتاق زود خشک می شود.

معایب چاپ تامپو

یکی از محدودیت های چاپ تامپو محدودیت اندازه است که دلیل آن پد مخصوص است و دلیل دیگر آن، وقتی طرح مسطح را روی سطح محدب قرار می دهیم اگر ابعاد و انداز آن کمی بزرگ شود تصویر از حالت نرمال خارج و شکل غیرطبیعی به خود می گیرد. از دیگر محدودیت های چاپ تامپو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ چندرنگی نیاز به تجهیزات گران قیمت دارد.
  • چاپ تصاویر تمام رنگی عملی نیست.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
امیرعظیمی:
سلام روزبخیر، دوست عزیز شما آموزش هم میدین ؟ ما یه دستگاه چاپ مدل pp135داریم که اپراتور نمیتونه ازش کار خوب بگیره ، نیاز به آموزش داریم و درصورت لزوم سرویس دستگاه
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>