اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


مراحل چاپ مخمل

مراحل چاپ مخمل:

ابتدا طرح، نقش یا نوشته را که به صورت خطی تهیه شده را به روش چاپ سیلک اسکرین شابلون سازی می کنیم. سپس نمونه مورد نظر را بر روی یک سطح صاف قرار داده و شبیه به چاپ سیلک عمل می کنیم. با این تفاوت که به جای رنگ در این چاپ از چسب استفاده می کنیم.

به محض چسب دار شدن سطح مورد نظر، پودر مخمل به آن پاشیده می شود. پس از خشک شدن سطح مورد نظر، پودرهای اضافی اطراف محل چسب را با مختصری تکان جدا می کنیم. توجه داشته باشید که مرحله مخمل پاشیدن را نمی توان با دست انجام داد، چرا که نه تنها پودر مخمل به درستی در بافت چسب فرو نمی رود بلکه پودرها به طور ناهموار در سطح چاپی قرار می گیرند. به همین دلیل به دو شیوه زیر عمل می کنیم:


1. شیوه پنوماتیک: پودر مخمل را با استفاده از پمپ های باد به روی سطح چسب خورده پاشیده می شود و می چسبد. (این شیوه منسوخ شده است.)

2. شیوه الکترو استایتک: در این شیوه میدان الکترو استاتیکی توسط جریان برق ایجاد می کنیم. سطح مورد نظر را در آن میدان گذاشته و هم زمان پودر در میدان پاشیده می شود.

در اثر این عمل ذرات بسیار ریز پودر که قطری در حدود 0.4 میلی متر دارند با شدت و عمود بر سطح مورد نظر درون محل چسب دار فرو می روند. پس از پر شدن سطح، میدان الکترو استاتیک قطع و کار مورد نظر پس از خشک شدن با مختصری تکان ذرات اضافی پودر را از دست می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>