اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارتن پلاست

مزایا کارتن پلاست در صنایع مختلف

  • از موارد استفاده از کارتن پلاست که در بالا به آن اشاره شد، صنعت کشاورزی می باشد. از مزایا استفاده از این محصول در صنعت کشاورزی می توان به سهولت و سرعت بالا در اجرا، عمر مفید طولانی، حفظ دما و رطوبت خاک و به واسطه آن بالا رفتن عمر درختان، صرفه اقتصادی، مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی، امکان نگه داشتن نور گلخانه در حالت مطلوب، امکان سفارش ساخت نمونه های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، دارا بودن خاصیت نانو و ضد قارچ بودن، امکان استفاده مجدد از این محصول و غیره اشاره کرد. نمونه ای از مصارف استفاده از این محصول در صنعت کشاورزی، محافظت از نهال، ساخت گلخانه و ساخت کانال های آبی می باشد.
  • صنعت بسته بندی، نمونه ای از صنایعی است که استفاده از کارتن پلاست در آن به وفور به چشم می خورد. ضد آب و رطوبت بودن ورق های کارتن پلاست، مقاومت بالا در برابر ضربه، قابلیت چاپ، وزن سبک، مقاومت بالا در برابر مواد شوینده و مواد اسیدی، قابلیت بازیافت، عدم اشتعال پذیری و مطابقت آن ها با استانداردهای جهانی در جهت بسته بندی محصولات از دلایل استفاده از این محصول در صنایع بسته بندی به شمار می رود.
  • از آن جایی که کارتن پلاست از قابلیت چاپ برخوردار می باشد، استفاده از آن در صنعت چاپ و تبلیغات نیز به وفور به چشم می خورد. علاوه بر آن، ضد آب بودن، مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی، مقاومت در برابر ضربه و فشار، دوام بالای رنگ بر روی ورق های کارتن پلاست، عدم اشتعال پذیری و مهم تر از همه مقرون به صرفه بودن آن ها از نظر اقتصادی، آن را به متریالی مناسب برای استفاده در این صنعت تبدیل کرده است.
  • همان گونه که در بالا اشاره شد، از کارتن پلاست در صنعت خودرو نیز استفاده می شود. صرفه اقتصادی، وزن سبک و مقاومت بالا در برابر ضربه، عدم اشتعال پذیری، ضد سایش و خوردگی، عملکرد خوب به عنوان عایق صوتی، امکان هدایت جریان الکتریسیته ساکن و ضد آب و رطوبت بودن آن، این محصول را به متریالی مناسب برای استفاده در صنعت خودرو تبدیل کرده است. از جمله موارد کاربرد این محصول در صنعت خودرو می توان به استفاده از آن به عنوان کفی صندوق عقب خودرو، جدا کننده صندوق از اتاق و غیره اشاره کرد.
  • صنعت لوازم خانگی نیز از مواردی است که از کارتن پلاست در آن استفاده می شود. از جمله مزایا استفاده از کارتن پلاست در این صنعت می توان به وزن سبک و بی بو بودن، طول عمر بالا، مقاومت در برابر ضربه، غیر سمی بودن و عایق حرارتی بودن آن که باعث کاهش مصرف انرژی می شود، اشاره کرد. استفاده از این محصول در صنعت لوازم خانگی در کفی یخچال و فریزر، محافظ اجاق گاز و کولرهای آبی به چشم می خورد.
  • از جمله مزایا استفاده از کارتن پلاست در صنعت ساختمان می توان به مواردی هم چون امکان برش آسان، عمر مفید بالا، عدم چسبندگی سیمان و بتن به آن ها، دارا بودن سطح صاف و صیقلی، قابلیت شستشو، عدم جذب رطوبت و در نتیجه بالا بردن استحکام بتن، سبک سازی سازه و بالا بردن مقاومت ساختمان در برابر زلزله و غیره اشاره کرد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>