اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارتن پلاست

خصوصیات فنی کارتن پلاست

  • وزن: وزن کارتن پلاست برحسب گرم بر متر مربع محاسبه می شود. هر چه گرماژ این محصول برحسب مترمربع بیشتر باشد، استحکام و مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود. معمولا وزن این محصول بین 800 تا 3000 گرم بر متر مربع می باشد.
  • ضخامت: محصولات کارتن پلاست معمولا با ضخامت های بین 2 تا 13 میلی متر و براساس نیاز مشتری تولید می شوند.
  • رنگ: رنگ کارتن پلاست محدودیتی ندارد و به سلیقه و انتخاب مشتریان بستگی دارد. تولیدکنندگان با توجه به این موضوع، رنگ مورد علاقه و ایده آل آن ها را تهیه می کنند.
  • اندازه: رول های کارتن پلاست در اندازه های مختلف و بنا به سفارش مشتریان طراحی و تولید می شوند. عرض این محصول حداکثر 210 سانتی متر است اما طول آن هیچ محدودیتی ندارد.
  • آنتی UV: کارتن پلاست ها را با یک لایه محافظ در برابر پرتوهای یو وی یا همان اشعه فرابنفش تولید می کنند که این لایه سبب افزایش طول عمر ورق ها و طرح های چاپ شده می شود.
  • انعطاف پذیری: انعطاف پذیری امری بسیار مهم در تولید این محصول بشمار می آید. برای رسیدن به این هدف، بار الکتریکی ورق ها را تخلیه می کنند و پس از چربی گیری، آن را برای چاپ طرح آماده می سازند.
  • آنتی استاتیک: آنتی استاتیک کردن کارتن پلاست این امکان را ایجاد می کند تا خیال مشتری از تخلیه بارالکتریکی ساکن در کارتن پلاست راحت باشد. از علت های اصلی و مهم در آسیب دیدگی این محصول، تخلیه بارالکتریکی ساکن می باشد که گاهی اوقات نیز سبب بروز خسارت در حمل و نقل کالاهای الکترونیکی نیز می گردد. نشستن گرد و غبار بر روی سطح کارتن پلاست نیز از دیگر مشکلات تخلیه بارالکتریکی ساکن محسوب می شود.

مراکز خرید و فروشگاه های عرضه کننده کارتن پلاست

مراکز و فورشگاه های متعددی در سراسر ایران وجود دارند که این محصول را عرضه می کنند. در این بخش قصد داریم تعدادی از خیابان های مهمی که این فروشگاه ها در آن قرار دارند را معرفی کنیم. شما می توانید با مراجعه به این محل ها، کارتن پلاست موردنظر خود را سفارش و خریداری نمایید.

کارتن پلاست تهران
در تهران برای سفارش و خرید کارتن پلاست می توانید به خیابان قزوین خیابان شهید حسنی، احمدآباد مستوفی خیابان ولیعصر شمالی، تهران نو خیابان دماوند، اتوبان آزادگان بازار آهن مکان فاز 6 و تهرانپارس شرقی ابتدای بلوار احسان، مراجعه فرمایید.

کارتن پلاست اصفهان
در اصفهان برای تهیه این محصول می توانید به چهارباغ بالا خیابان شریعتی، خیابان معراج، خیابان ارتش، خیابان جی خیابان لاهور ابتدا خیابان مفتح، خیابان کاوه پل چمران قبل از برج کاوه، مراجعه فرمایید.

کارتن پلاست شیراز
در شیراز نیز مراکزی برای خرید کارتن پلاست وجود دارند که از جمله می توانید به چهارراه گمرک ابتدای مشیر غربی مجتمع بابک و چهار راه ادبیات بلوار چهل مقام بین کوچه 10 و 12 مراجعه فرمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>