اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چاپ سابلیمیشن چیست؟

چاپ سابلیمیشن چه استفاده هایی دارد؟

چاپ سابلیمیشن به طور خلاصه جامد را به گاز تبدیل می کند و مرحله تبدیل به مایع کاملاً حذف می شود. چاپ سابلیمیشن علاوه بر چاپ روی ماگ به منظور های دیگری هم استفاده می شود. البته چاپ سابلیمیشن روی پنبه یا پارچه های طبیعی مثل ابریشم کار نمی کند.

بسیاری از تیشرت ها، هودی ها و جوراب های طرح دار با این روش چاپ می شوند. تمام محصولاتی که مقداری پلی استر دارند و کاملاً طبیعی نیستند می توانند با روش سابلیمیشن چاپ شوند. علاوه بر پارچه ها چاپ سابلیمیشن مناسب کالا های ضخیم مثل خودکار، لیوان، ساعت، قوطی فلزی و... است.

فواید چاپ سابلیمیشن

بهترین چیزی که استفاده از چاپ سابلیمیشن به شما می دهند آزادی در انتخاب هر طرحی که می خواهید است و هیچ محدودیتی طراحی و رنگی ندارد. شما می توانید کل یک تیشرت را به شکل یک همبرگر چاپ کنید یا تصویر کهکشان را با تمام جزئیات چاپ کنید.

حتی می توانید عکس های شخصی را روی هر چیزی که می خواهید چاپ کنید دوام بالایی که چاپ سابلیمیشن دارد یکی دیگر از فواید این روش است. طرح چاپ شده ترک نمی خورد، جدا و پاک نمی شود حتی بعد از بارها شست وشو در ماشین لباسشویی خراب نمی شود. همینطور چاپ سابلیمیشن برای سفارش های تکی یا با تعداد کم هم مناسب است.

معایب چاپ سابلیمیشن

معایب چاپ سابلیمیشن بیشتر به موادی که می توان روی آن چاپ انجام داد بستگی دارد. همانطور که قبلاً گفته شد چاپ سابلیمیشن تنها مناسب پارچ هایی است که پلی استر دارند ( 100 درصد پلی استر یا ترکیبی). هرچند چاپ سابلیمیشن می تواند روی پارچه های پنبه ای انجام شود اما نتیجه نهایی دائمی نخواهد بود و از بین می رود.

یک مشکل دیگری که در چاپ سابلیمیشن وجود دارد احتمال ایجاد چروک در حین پروسه چاپ است. اگر طرح خیلی خوب روی محصول قرار نگیرد یا مقداری رطوبت رویش باشد رنگ طرح روی محصول انتقال پیدا نمی کند و خط های سفید به جا می زارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>