اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ لیوان

چاپ روی لیوان و ماگ یکی از قسمت های پرطرفدار صنعت چاپ هست. احتمالاً شما هم چاپ روی لیوان سرامیکی با طرح های بامزه را در مغازه ها دیده اید. ممکن است برای مناسبی چاپ روی لیوان با طرح اختصاصی یا چاپ عکس هدیه گرفته باشید یا هدیه داده باشید.

چاپ روی لیوان می تواند هر عکسی از شخصیت های فیلم و سریال گرفته تا عکس های شخصی باشد. برخلاف تصور عموم چاپ روی لیوان کار سخت و هزینه بری نیست و کاملاً برعکس است به همین دلیل بسیاری از بیزینس ها خدمات چاپ روی لیوان را ارائه می دهند. در ادامه تمام لوازمی که برای چاپ روی لیوان نیاز دارید را معرفی می کنیم.

دستگاه چاپ روی لیوان

اولین قدم برای چاپ روی لیوان گرفتن یک پرینتر سابلیمیشن است. گرفتن یک پرینتر در فرمت A4 کافی است. به دلیل اینکه فضایی که روی ماگ چاپ می شود کوچک است نیاز به دستگاه چاپ بزرگ نیست.

جوهر چاپ روی لیوان

چاپ روی لیوان به جوهر مخصوص نیاز دارد که بعد از واکنش دادن به دما به گاز تبدیل می شود و به پلیمر های پلی استر می چسبد. این مرحله ممکن است پیچیده به نظر برسد اما واکنشی بسیار ساده و سریع است.

کاغذ چاپ روی لیوان

کاغذ مخصوص چاپ روی لیوان جوهر را جذب خودش می کند و بعد از گرما دادن طرح مورد نظر را روی لیوان یا ماگ منتقل می کند.

چسب ضد گرما

چسب ضد گرما برای چسباندن کاغذ پرینتر سابلیمیشن روی ماگ استفاده می شود. چسب ضد گرما می تواند دمای بالا را تحمل کند بدون اینکه خاصیت چسبندگی اش را از دست بدهد یا بسوزد.

پرس گرما لیوان

پرس گرما ماگ یا لیوان انواع مختلفی دارد اما برای شروع یک پرس ساده مناسب یک لیوان کافی است.

لیوان مخصوص چاپ

شما نمی توانید چاپ روی هر ماگی انجام دهید. لیوان مورد نظر باید برای چاپ سابلیمیشن آماده شده باشد و حتماً باید سفید رنگ باشد تا طرح مورد نظر با تمام رنگ ها رویش چاپ شود وگرنه رنگ ها با هم قاطی می شوند.

لوازم مورد نیاز برای چاپ روی لیوان زیاد نیستند و به راحتی می توان این کار را در یک فضای کوچک انجام داد. یادگرفتن چاپ روی لیوان برخلاف انواع دیگر چاپ سخت نیست و با کمی تمرین هرکسی می تواند این کار را انجام دهد.

چاپ روی لیوان شیشه ای، چاپ روی لیوان سرامیکی، چاپ عکس دلخواه روی لیوان یا چاپ اختصاصی از جمله درخواست هایی هستند که در این حیطه کاری با آن رو به رو می شوید. چاپ لوگو و اسم شرکت روی لیوان به منظور کالا و هدایا تبلیغاتی یکی از روش های بازاریابی است که بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند.و

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>