اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


انواع بنر تبلیغاتی برای چاپ

چاپ بنر رولی

بنر رولی، بنر استند یا بنر رول آپ در هر دو سمت چاپ می شود و برای مناسبت ها و همایش ها بسیار مناسب هستند. بنر استند رول معمولاً دو متر است و عرض آن بر اساس سلیقه مشتری تغییر می کند.

جا به جایی و نصب بنر رولی بسیار راحت است و می توان چندین بار از آن ها استفاده کرد. چاپ بنر رولی تا یک اندازه خاصی امکان پذیر است و اگر این اندازه برای شما مناسب نیست باید به فکر چاپ بنر اختصاصی از نوع دیگری باشید.

چاپ بنر پاپ آپ

بنر پاپ آپ یا بنر استند پاپ معمولاً از پارچه ساخته می شود (پلی استر) و هدف اصلی آن جلب توجه مخاطبان با سایز بزرگ است. از بنر استند پاپ معمولاً در غرفه های نمایشگاه استفاده می شود و می توان آن ها را جا به جا کرد و غرفه را در مکان های مختلف برگزار کرد.

بند استند پاپ بسیار بزرگ تر از بنر رولی است و می تواند فضای بیشتری را اشغال کند اما جا به جایی و نصب آن به راحتی بنر رولی نیست اما با این حال نصب بنر پاپ آپ بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد.

چاپ بنر نشست خبری

چاپ بنر استند کنفرانس یکی از نیاز های اصلی هر مناسبت و موقعیتی است که خبرنگاران و عکاسان در آن حضور دارند. این بنر را معمولاً در پس زمینه عکس های فرش قرمز یا پس زمینه نشست خبری با مربیان فوتبال دیده اید.

در این مناسبت های خاص که تعداد زیادی خبرنگار و عکاس وجود دارند، برند ها با چاپ بنر استند اسم برند و محصولاتشان را وایرال می کنند و افراد بیشتری با اسم و لوگو آن ها آشنا خواهند شد به همین دلیل رقابت سختی برای چاپ بنر در این نشست های خبری وجود دارد.

بنر پرچمی

چاپ بنر پرچمی یا پرچم بلواری مناسب فضای باز است و معمولاً در خیابان ها و پیاده رو ها دیده می شوند. بنر های پرچمی مناسب تبلیغات مغزه، نشان دادن آدرس، اعلام خبر یا ارسال پیام به مردم است. چاپ بنر پرچمی می تواند به منظور های مختلفی استفاده شود و هیچ محدودیت خاصی ندارد.

بنر پرچمی معمولاً روی وینل چاپ می شود تا با دوم باشد و در فضای باز سالم بماند. نصب بنر بلواری آنقدر که به نظر می رسد سخت نیست. برای چند برابر کردن تأثیر بنر پرچمی می توانید دو بنر در دو طرف میله چاپ کنید.

بنر قاب دار

به طور خلاصه قاب بنر می تواند دور هر نوع بنری نصب شود. هیچ فرقی با قاب پوستر یا عکس هایی که در خانه دارید نمی کند. استفاده از قاب بنر روش خوبی است برای دادن یک جلوه زیبا و حرفه ای به بنر است و دوام بنر را چند برابر می کند.. پارچه بنر قاب دارد به هیچ عنوان چروک نمی شود و خراب کردن آن کار راحتی نیست.

بنر هایی که در بالا معرفی کردیم تنها بنر های موجود در دنیا نیستند. چاپ بنر در انواع مختلف و سایز های مختلف انجام می شود و هر کسی بر اساس ایده و نیاز هایش می تواند چاپ بنر اختصاصی و شخصی سازی شده انجام دهد. در بین همه روش های چاپ بنر و انواع بنر تعدادی از بقیه محبوب تر و شناخته شده تر هستند که در این مقاله آن ها را معرفی کرده ایم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>