اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لیبیل چسب دار

حتماً نیاز نیست که به طراحی تکیه کنید تا چاپ لیبل خاص به نظر بیاید. روش های چاپ مختلف با رنگ های متنوع می توانند انتخابی مناسب برای چاپ لیبل ارزان قیمت باشند. لیبل پاستلی، لیبل متالیک، لیبل شیشه ای، لیبل کرافت و لیبل نئونی از انواع لیبل رنگی هستند که در ادامه این لیبل های تک رنگ که به تنهایی تصویر منحصربه فردی ایجاد می کنند را معرفی می کنیم.

لیبل رنگی پاستلی

وقتی سفید به رنگ های خالص اضافه می شود نتیجه یک رنگ روشن تر است. بااینکه رنگ های پاستلی به اندازه ی رنگ های اصلی در چشم نیستند اما باعث منحصربه فرد شدن لیبل می شوند. رنگ های روشن احساس راحتی، امنیت و آرامش را القا می کنند و در طراحی مینیمال استفاده می شوند. همچنین رنگ های پاستلی در طراحی لیبل برای محصولات زنانه، آرایشی و بهداشتی زیاد استفاده می شوند.

لیبل متالیک

هیچ بیشتر از یک چیز براق در چشم و دیدنی نیست. لیبل متالیک نقره ای و طلایی یا لیبل هایی با چاپ طلاکوب نشان دهنده ی کیفیت، حرفه ای بودن و ارزش کالا هستند و برای همین در چاپ لیبل کالاهای لوکس استفاده می شوند. رنگ متالیک نقره ای باعث کم شدن استرس و ایجاد حس راحتی می شود. رنگ طلایی سمبلی از سبک زنگی لوکس است و با قرارگیری در کنار رنگ مشکی در طراحی لیبل محصولات مردانه استفاده می شود.

لیبل رنگی فلورسنت یا لیبل نئونی

رنگ های فلورسنتی یا رنگ های نئونی انتخابی فوق العاده برای جلب توجه مصرف کننده ها هستند. اگر دنبال طراحی لیبلی هستید که احساساتی مثل شادی، خوشحالی، رضایت، جوانی و به روز بودن را القا کند با چاپ لیبل نئون می توانید به آن برسید.

لیبل کاغذ کرافت

برای رسیدن به تصویری دست ساز، طبیعی، قدیمی و نوستالژیک می توانید از لیبل کرافت استفاده کنید. رنگ قهوه ای و خاکی کاغذ کرافت می تواند به متمایز شدن محصول و نشان دادن «دست ساز بودن» و «با زحمت ساخته شدن» به مخاطب کمک کند. رنگ قهوه ای نماینده حس های راحتی، اعتماد و گرما است و در محصولات پاییزه زیاد استفاده می شود.

لیبل شیشه ای

اگر می خواهید بسته بندی محصول بیشتر از لیبل به چشم بیاید می توانید با چاپ لیبل شیشه ای یا همان لیبل شفاف به این هدف برسید. بسته بندی مینیمال جدیداً بسیار ترند شده است و لیبل شیشه ای در بسیاری از بسته بندی های مینیمال استفاده می شود. چاپ لیبل شیشه ای در لوازم آرایشی، بهداشتی و بسته بندی مواد غذایی زیاد استفاده می شود زیرا در این موارد کیفیت محصول مهم تر از بسته بندی است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>