اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بازسازی

هزینه بازسازی خانه
دغدغه بسیاری از افراد در هنگام بازسازی خانه، برآورد هزینه بازسازی ساختمان می باشد. هزینه بازسازی منزل، به میزان تخریب و چگونگی بازسازی خانه بستگی دارد. برای مثال آیا در نظر دارید تغییراتی کلی در طراحی خانه ایجاد نمایید یا تنها به بازسازی قسمت هایی از خانه فکر می کنید؟ بدین منظور باید لیستی تهیه نمایید و اولویت های بازسازی را در آن مشخص کنید.

در صورتی که قصد داشته باشید دیوارها را مقاوم سازی کرده و یا ترکیب آن ها را تغیییر دهید مسلما هزینه ی بیشتری نسبت به زمانی که تنها قصد بازسازی قسمت های سطحی مثل کاغذ دیواری و کابینت را داشته باشید، اعمال خواهند شد. بنابراین هزینه بازسازی با قسمت هایی که قرار است بازسازی شوند نسبت مستقیم دارند.

پارامتر دیگری که در هزینه بازسازی آپارتمان تأثیرگذار می باشد، انتخاب نوع مصالحی است که قصد دارید از آن ها استفاده نمایید. زمانی که از مصالح با کیفیت تر استفاده شود، هزینه بیشتر خواهد شد. برای مثال استفاده از سنگ ساختمانی طبیعی می تواند هزینه های انجام این کار را بالا ببرد. به طور کلی می توان گفت، متوسط هزینه بازسازی آپارتمان با توجه به تصمیم گیری در مورد چگونگی بازسازی خانه می تواند متغیر باشد.

بازسازی منزل با کمترین هزینه
بدون شک افراد زیادی به دنبال بازسازی منزل و محل زندگی خود با کم ترین هزینه ممکن هستند. به نظر شما استفاده از چه راهکارهایی می تواند به این امر کمک کند؟ ما در این جا ایده هایی را با شما در میان می گذاریم.

برای مثال رنگ آمیزی دیوارها و استفاده از یک رنگ جدید از ایده هایی است که می توانید با کم ترین هزینه فضای خانه خود را بازسازی کنید. اگر قصد بازسازی آشپزخانه را دارید، می توانید تنها با انجام ایده هایی هم چون تعویض درب کابینت، خرید یک جزیره و یا نوسازی کانتر آشپزخانه نسبت به بازسازی آشپزخانه اقدام نمایید.

مراحل بازسازی ساختمان
به منظور بازسازی ساختمان لازم است تا بینش کلی نسبت به این مسئله وجود داشته باشد و مراحلی که طی این پروسه انجام می شوند، شناخته شده باشند. مراحلی که جهت بازسازی ساختمان انجام می شوند به شرح زیر است.

  • مشاوره با شرکت های متخصص و فعال در این زمینه

برای اینکه بدانید برای بازسازی چه مقدار هزینه باید بپردازید و از چه راهکارهایی استفاده کنید، ملزم به مشاوره با شرکت های فعال در این زمینه هستید. مشورت با مشاورین نوسازی ساختمان از این رو حائز اهمیت است که گاهی یک ساختمان ممکن است بسیار فرسوده بوده و اسکلت آن دچار آسیب شده باشد، از این رو بازسازی بدون مشورت خطرات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

  • تخریب ساختمان با کمک تیم مهندسی

تخریب ساختمان باید با رعایت اصول ایمنی و با دقت لازم صورت گیرد، زیرا در غیر این صورت آسیب های جدی هم از نظر مالی و هم از نظر جانی ایجاد خواهد شد. تخریب یا به صورت کلی و یا جرئی صورت می گیرد. برای مثال ممکن است صاحب خانه بخواهد تنها بخشی از ساختمان مانند اتاق نشیمن را بازسازی کند و یا تغییری اساسی در ظاهر کلی بنا به وجود آورد. عملیات تخریب باید کاملاً حساب شده و اصولی انجام شود تا بروز حوادث ساختمانی به حداقل برسد.

  • شروع ساخت با توجه به نیاز

هم اکنون زمان ساخت بنای تخریب شده است. شرکت ساختمانی که به منظور بازسازی با آن مشورت نمودید با رعایت استانداردهای لازم طرح های بازسازی را اعمال خواهد کرد. آنچه که در این مرحله باید بدان توجه گردد، در نظر گرفتن نیازهای مشتری است.

در واقع مشتری باید نقاط ضعف ساختمان را عنوان کند تا مهندسین بازسازی با توجه به آن اقدام به تعمیرات و نوسازی نمایند. اصولاً در امر بازسازی ساختمان در صورت نیاز به دیوارکشی از دیوارهای پیش ساخته استفاده می شود، زیرا استفاده از سایر مصالح و ساخت یک دیوار هزینه بالایی در بر خواهد داشت.

در واقع بازسازی به منظور کاهش هزینه های ساخت صورت می گیرد، به همین دلیل راهکارهایی کم هزینه مورد استقبال واقع می شوند. دیوارهای پیش ساخته که امروزه توسط کارخانه های مختلف ساخته می شوند نوعی عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی محسوب می شوند و از هر نظر می توان از آنها مطمئن بود.

نازک کاری و زیباسازی ساختمان
در این مرحله اگر نیاز به گچ کاری است باید این کار انجام شود. برای گچ کاری و سفیدکاری گچ مرغوب مورد استفاده قرار می گیرد تا با گذشت زمان کیفیت آن کاهش پیدا نکند. اغلب در نوسازی منازل سقف کاذب کناف اجرا می شود. این نوع سقف با پوشش های دکوراتیو جلوه بسیار زیبایی به فضای خانه می بخشد. نورپردازی نیز از دیگر اموری است که در مرحله نازک کاری ساختمان اجرا می شود.

این کار تأثیر بسزایی در نمای داخلی خانه از نظر بصری می گذارد، زیرا دکوراسیون داخلی را زیباتر از آنچه که هست نشان می دهد. در حال حاضر استفاده از لامپ های هالوژن و لامپ های رنگی در نورپردازی رایج شده و به علت مصرف پایین برق همواره پر طرفدار هستند. سیم کشی برای اجرای نورپردازی باید با دقت صورت گیرد تا مشکلی در اتصالات آن پیش نیاید.

مرحله بعدی انتخاب کفپوش و دیوارپوش مناسب است. برای اطلاع از انواع کفپوش و انواع دیوارپوش ساختمان به سایت مراجعه نموده و مدل های گوناگون را مشاهده کنید. در حال حاضر متریال های مختلفی برای پوشش کف و دیوارهای ساختمان توسط شرکت های معتبر تولید می شوند و می توان با توجه به سلیقه، طرح مورد نظر را انتخاب نمود. رایج ترین کفپوش برای خانه کفپوش لمینت و پرکاربردترین دیوارپوش رنگ و کاغذ دیواری می باشد.

مرحله آخر نازک کاری چیدمان منزل است. انتخاب وسایل و چیدمان آنها نقش بسیار مهمی در جلوه دکوراسیون داخلی ایفا می کند. هر چه قدر هزینه بالایی صرف نوسازی کرده باشید زمانی تأثیر آن پدیدار می شود که از المان های مناسب در چیدمان استفاده کنید.

برای دریافت مدل های متنوع طراحی داخلی و چیدمان منزل به بخش دکوراسیون داخلی ساختمانچی مراجعه کنید و از ایده های نوینی که توسط طراحان با تجربه ارائه شده اند بهره ببرید. بررسی طرح های مختلف به شما کمک می کنند راحت تر نسبت به چیدمان و اجرای طرح ایده آل خود اقدام نمائید.

بازسازی منزل و اجرای یک دکوراسیون مورد پسند، محیطی دوست داشتنی و متفاوت با کمترین هزینه برای شما به ارمغان می آورد و حسی از رضایت را در شما ایجاد می کند. نوسازی و بازسازی را به طراحان و معماران حرفه ای بسپارید و با خیالی آسوده منتظر خلق فضایی متفاوت بمانید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>