اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاغذ پلات

کاغذ پلات در سال 1999 به منظور حفظ هدف و پوشش در صنعت چاپ در شکل های مختلف مثل کاغذ و پلاتر شروع به کار کرده است. کاغذ پلاتر در صنعت های مختلف از جمله در زمینه طراحی داخلی به طور سنتی به منظور تمرکز کردن روی طراحی خاص مثل فضای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

کاغذ پلاتر معمولا سفید رنگ است و به شکل مربع هایی است که در سراسر کاغذ قرار دارد و معمولااین مربع ها در هر سانت کشش را نشان می دهد بدون کاغذ پلاتر ممکن نیست طراحان ممکن نیست بتوانند ایده خود را حتی تصور کنند مثل اتاقی که با اثاثیه تکمیل شده است و مانند طرح نرم افزار اتوکد که نرم افزاری ست برای کاغذ های پیش نویس معماری که به آن کاغذها، کاغذ پلاتر می گویند.

کاغذ پلاتر در ساختار طراحی کمک می کنند و تمام راه هایی که معمار ساختمان برای طرح اتاق خود دارد به این وسیله قابل اجراست همچنین کاغذ پلاتر در جهت طراحی ماشین، کشتی و ساختمان ها استفاده می شود.

خودکار پلاتر از طریق حرکت دادن ابزار روی صفحه یا سطح کاغذ پلاتر کار می کند این به این معنی است که پلاتر مسیر وجهت گرافیکی دارد و به جای تصویر گرافیکی توسط پرینتر خودکار پلاتر می تواند به طور خودکار یک طرح پیچیده را به راحتی طراحی کند که شامل متن هم می شود ولی این کار را به خاطر کار و حرکت تکنیکی به آرامی انجام می دهد.

پلاتر الکترواستاتیکی برای مرحله انتقال تونر استفاده می شود شبیه چیزی که در فتوکپی کاربرد دارد و نسبت به خود کارهای پلاتر خیلی سریع تر هستند و در قالب های بزرگ تر در دسترس است و برای تولید دوباره طراحی های مهندسی هم قابل کاربرد است ولی کیفیت تصاویر آن به خوبی خودکار پلاتر نیست البته پلاتر برای طراحی کارت استفاده می شود.از پلاتر در درجه اول برای طراحی حرفه ایی و تکنیکی و اتوکد استفاده می شود که آنها سود بالایی در کارهایی که کاغذ زیادی در سایز های بالاست استفاده می شود.

کاغذ پلاتر یک نوع خاص کاغذ است که برای ماشین پلاتر استفاده می شود این نوع پرینت ها توصیه می شود برای کامپیوترهایی که برای پرینت و گرافیک مناسب باشد ماشین پلاتر به طور گسترده برای مهندسین، طراحی ساختمان به منظور خلق یک طرح جدید استفاده می شود آنها هم چنین در کنار این از برنامه یا نرم افزار اتوکد استفاده می کنند.

ماشین پلاتر یک خودکار مخصوص دارد که روی کاغذ پلاتر به آرامی حرکت می کند و چندین نوع کاغذ پرینت در سایز های مختلف و با عنوان های مختلف در بازار وجود دارند البته بعضی از این کاغذ ها به صورت رولی فروخته می شود و نمونه دیگر کاغذ پلاتر به اسم Flat یا صاف است این کاغذ به صورت صاف روی ماشین پلاتر قرار می گیرد.

نمونه دیگر کاغذ پلاتر Bond paper است، کاغذ های قابل نوشتن ولی با کیفیت بسیار بالا که نشان دهنده این نوع تطبیق پذیری است همچنین برای مهندسی مناسب هستند و این کاغذ ها به صورت رول و در اندازه 50 یاردی به فروش می رود و بعضی ها هم به عرض 24 تا36 اینچی در دسترس است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>