اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لمنیت کردن چیست؟

لمینیت کردن تکنیک تولید یک ماده در لایه های مختلف است بنابراین این مواد مرکب برای استحکام، ثابت ماندن، نصب و راه اندازی، پیدایش و ظاهر یک چیزاز مواد مختلف دیگر به دست می آید لمینیت معمولا از طریق فشار، ولد و چسب با گرما جسم را مونتاژ می کند.

لمینیت مراحل مختلفی دارد که بستگی به نوع موادی که برای لمینیت استفاده می شود دارد که این خود نوع لمینیت را متفاوت خواهد کرد. از کاغذ لمینیت برای عکاسی هم استفاده می شود که می تواند از بی رنگ شدن و از آسیب دیدن از طریق آب، چروک شدن، رنگ پریدگی، یا باقی گذاشتن اثر انگشت روی کاغذ جلو گیری کند و هم چنین برای کارت شناسایی یا کارت اعتباری از پلاستیک لمینیت شده استفاده می شود.

شما باید ماشین لمینیتی انتخاب کند که مناسب کار شما باشد و اکثر کسانی که در کار چاپ و لمینیت هستند ماشینی انتخاب می کنند که می تواند مدارک را به سایز استاندارد یعنی 11*1.2-8 سانت لمینیت کند و این سایز کاملا مورد قبول می باشد.

اکثر این ماشین های لمینیت دارای دکمه فشار سنج هستند که به شما می گوید چه زمانی ماشین آماده کار است فضای ماشین لمینت معمولا بزرگ تر لز مدارکی است که لمینت می کنید در این زمان شما احتیاج زیادی به تمرکز کردن و دقت زیاد دارید و باید پس از لمینیت کردن لبه ها و حاشیه را مرتب و درست برش دهید. زمانی که شما یک برگه را لمینیت می کنید در واقع آن را از کثیف شدن و بی رنگ شدن نجات می دهید.

لمینیت شامل یک یا چندین لایه است که هر کدام عملکرد مخصوص خودشان را دارند ولی پایه و اساس کار یکی است و اکثر این لایه های لمینیت خاصیت جذب دارند و آخرین لایه، لایه آراستن، زینت دادن و آرایش است که با پوشش همراه است. کاغذ لمینیت شده معمولا با ملامین پوشش داده می شود و به آن شکل می دهد.

در کل لمینیت کردن یعنی مرحله ایی که دو یا چند چیز قابل انعطاف را به هم پیوند می دهند و بسته بندی می کنند برای این کار احتیاج به چند چیز داریم که شامل فیلم، کاغذ، فویل آلمینیومی است شرط کلی در این کار خاصیت جذب و چسب دار بودن لایه های زیرین است و بعد از این مرحله پرس شدن کار است که با این کار دو لایه می شود و در نهایت به این کار لمینیت کردن می گویند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>