اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روش های جدید چاپ

به مرور زمان و با گسترش فناوری و تکنولوژی، مخاطب، مردم و مصرف کننده ها، با دستگاه، تکنیک و شیوه های مختلف تولید کالا آشنا می شوند و دیگر هم چون گذشته، شرکت ها نمی توانند انحصار و امتیاز سرویس ها و ماشین های تولید کالا را از نگاه و مصرف عموم دور نگه دارند. شیوه های سنتی و پیشین چاپ نیز از جمله مورد های قابل گفت و گو در این بین هستند.

با این حال، هم چنان که تکنولوژی و جامعه به پیش می رود و فناوری و ابزار های جدید و نوین پدید می آیند، سیکل بالا شروع می شود و مصرف کننده ها خود را در برابر انبوهی از نادانسته ها نسبت به دستگاه و مکانیزم تولید و فرآوری کالا های مختلف، می یابند.

صنعت چاپ هم از این چارچوب جدا نیست. به همین دلیل است که امروزه در هر خانه ای، یک پریننتر دیجیتالی، اسکنر و دیگر ابزار های مختلف پرینت را می توان یافت. گرچه مرکز های چاپ و پرینت هم از قافله دور نیافتاده اند و همواره کوشیده اند تا ابزار و متد های نوین و جدید را بیازمایند.

پرینت سه بعدی

پرینت سه بعدی از جمله تکنیک های نوین چاپ است که از سال های دور، همه رویا و برنامه ی تحقق یافتن آن را در سر داشتند.پرینت سه بعدی ویژگی های مختلفی دارد که عبارتند از:

  • تبلیغات و بازاریابی رایگان
  • آیتم های بازاریابی نمایشی
  • آیتم های بازاریابی نوین و جدید
  • شکل و پیکره های اسباب بازی

پرینت سه بعدی از کجا شروع شد؟

شاید برای شما هم این پرسش ایجاد شود که پرینت سه بعدی از کجا و چطور ایجاد شد؟اواخر دهه ی 1980 میلادی بود که پرینت سه بعدی به مرحله ی اجرا وارد شد و همگان توانستند دستاورد های این ابزار نوپدید و نوین را تجربه کنند. هم چون همیشه، بازاریابی و مارکتینگ، نخستین و پیش تازه ترین صنفی بود که به بهره گیری از این تکنیک نو پدید شتافت و سعی کرد دامنهی نفوذ و اثرگذاری خود بر مخاطب را گسترش دهد.

در پرینت و چاپ سه بعدی، بیشتر بر سازه هایی که نما، چشم انداز و ابعاد آن اهمیت دارد و جزو عنصر های مهم کالا به شمار می رود، استفاده می شود. هم چنین نرم افزار هایی چون CAD، از جمله ابزار های کاربردی برای طراحی این نوع چاپ هستند.

چاپ LED UV

این نوع چاپ که البته از شیوه های مدرن و جدید است، برای چاپ:

روزنامه، لفیت لت، پوستر، مجله، کاتالوگ، بروشو، آگهی نامه و نوشت افزار، به کار می رود.

حال ببینیم این شیوه ی چاپ، چه ویژگی و امتیاز هایی دارد:

چاپ ال.ای.دی از جمله روش هایی است که به سبب بازدهی بالا، زمان سریع در چاپ و بهره وری مناسب، به شدت میان کسب و کار های مختلف رونق پیدا کرده است. این شیوه ی چاپ، به دلیل استفاده از پرتو فرابنفش، به سرعت جوهر روی ماده را خشک می کند و همین مانع از پاشیدگی جوهر می شود. افزون بر این، روش ال.ای.دی، از جمله متد های چاپی است که دوست محیط زیست به شمار می رود و با گونه های مختلف ماده های چاپی سازگاری دارد.

در پایان فراموش نکنیم که روند رو به جلوی صنعت چاپ، هم چنان ادامه دارد و خواهد داشت. با وجود پیشرفت هایی که انجام گرفته، هم چنان متد و روش هایی وجود دارند که تنها با ماده و البته سازوکار و هدف های چاپی خاصی سازگار هستند و این خود توجه و مطالعه ی بیشتر در این خصوص را طلب می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>