اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرایند چاپی مدرن

چاپ دیجیتال به روشی از چاپ گفته می شود که پایه واساس آن تصاویر دیجیتالی است که به شکل های متنوعی در اینترنت و رسانه دیده می شود. چاپ دیجیتال برای اولین بار توسط شرکت Kodak توسعه و شکل گرفت. تجربه های علمی فراوانی برای این نوع چاپ ها وجود دارد و مهم ترین آنها IRIS Printer است که در سال 1991 بوده است از سالیان دور تا به امروز برای چاپ آثار هنری و دستی از پرینت IRIS استفاده می شود و می تواند جایگزین چاپ هایی با فرمت بالا مثلا HP/EPSON شود.

چاپ دیجیتال در چندین سال اخیر رشد بسیارعمده و اساسی داشته که بیشتر کیفیت خود را مدیون کاغذ های چاپی است. چاپ دیجیتال مرحله انتقال یک تصویر یا اطلاعات از یک کامپوتر شخصی به لایه های چاپی به وسیله متن و گرافیگ را برعهده دارد. تمام پرینت یا چاپ های کامپیوتری از تکنولوژی دیجیتال هستند اگر چه شکل آنها با هم فرق دارد مثل بروشور و ژورنال, کاتالوگ تا چاپ افست و چاپ های تبلیغاتی که همه این ها با چاپ دیجیتال انجام می شود.

بزرگ ترین تفاوت بین چاپ دیجیتال و روش سنتی مثل لیتو گرافی, فلکسوگرافی, حکاکی این است که مثل آنها احتیاجی به صفحه یا روکش و ورق چاپ ندارد و در نتیجه این چاپ سرعت بالا و هزینه کم را به دنبال دارد در کل چاپ دیجیتال در مقایسه با چاپ افست از نظر کیفیت در چاپ و سرعت بسیار بالا و قیمت کم هزینه می باشد.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین تکنولوژی که در سیستم تولید و چاپ دیجیتال انجام می شود استفاده از تونر می باشد و می تواند کیفیت بسیار بالا از به نمایش گذاشتن ایده آل ترین نوع چاپ را به نمایش بگذارد.چاپ دیجیتال مانند افست نیازی به صفحه یا پلیت ندارد ولی به جای آن به تونر یا جوهراحتیاج دارد و از درخشندگی خاصی برخورداراست یکی دیگر از فواید چاپ دیجیتال در دسترس بودن اطلاعات متنوع و مفید آن درهمه جاست.

فواید چاپ دیجیتال:

  • ارزیابی هزینه در زمان کوتاه
  • چاپ خود را به دلخواه می توانید انجام دهید
  • انجام شدن با کمیت و تعداد پایین
  • چاپ سیاه و سفید ارزان
  • قابلیت متنوع بودن اطلاعات
  • داشتن تکنولوژی اصلاح در چاپ دیجیتال
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>