اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بایرامیکس

روش مصرف بایرامیکس به گونه ای است که مقدار مورد نیاز مواد بایرامیکس را با آب مخلوط کرده و سپس آن را با ماله یا پیستوله بر روی سطح مورد نظر قرار می دهند. این متریال به نحوی است که پس از اجرا و خشک شدن، حالت سنگی به خود می گیرد. روش های اجرای بایرامیکس به شرح زیر می باشند:

  • اجرای نمای بایرامیکس با پیستوله

پیستوله تنها برای نوع بایرامیکس میکرو قابل استفاده می باشد، به گونه ای که آن را در فاصله 30 تا 50 سانتی متری از سطح موردنظر به صورت عمود نگه می داشته و پاشش بایرامیکس را به صورت یکنواخت و پیوسته بر روی نمای ساختمان انجام می دهند.

اجرای بایرامیکس میکرو با پیستوله به سرعت انجام می گیرد. استفاده از این روش برای سطوح کنگره دار و ناصاف بسیار مناسب می باشد. اجرای بایرامیکس میکرو با ماله مدت زمان بیشتری به طول می انجامد اما نمای صاف تری را پدید می آورد.

  • اجرای نمای بایرامیکس با ماله

همه انواع بایرامیکس از ریز تا درشت را می توان با ماله اجرا نمود. ماله ای که به این منظور استفاده می شود باید ضد زنگ باشد. به هیچ عنوان از ماله آهنی یا تخته ای استفاده نکنید. اجرای بایرامیکس با روش ماله ای باید از بالاترین بخش نما آغاز گردد.

روش اجرا باید به گونه ای باشد که یک کارگر ملات بایرامیکس را با استفاده از ماله از بالا به سمت پایین بر روی دیوار کشیده و کارگر دیگر پس از حدود 10 الی 15 دقیقه، با استفاده از ماله به صورت دایره ای و دورانی طرح لازم را به نمای بایرامیکس بدهد.

زمان خشک شدن نمای بایرامیکس
با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، زمان کافی برای خشک شدن بایرامیکس از نوع میکرو حدود 12 الی 24 ساعت و دیگر انواع بایرامیکس در حدود 24 الی 48 ساعت، به طول می انجامد.

نکات مهم قبل از اجرای نمای بایرامیکس
سطح مورد نظر باید عاری از هر گونه مواد چرب و گرد و غبار باشد. بهتر است سطوح چرب را قبل از اجرا، با آستر بایرامیکس و به وسیله غلطک، پیستوله و برس پوشش دهید.

از اجرای بایرامیکس بر روی سطوح چرب و دارای رنگ روغنی، سطوح مرطوب یا سطوحی که جریان آب در آن ها وجود دارد، کف ساختمان ها و استخرها و سطوح بسیار گرم و در معرض شعله مانند کوره ها و سطح داخلی شومینه، جدا خودداری نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>