اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مقوا ایندر برد

اینوربرد، ایندربرد و یا ایندل برد نام های نوعی مقواست که شاید کمتر اسم آن به گوش تان خورده باشد، اما یکی از پر مصرف ترین مقوا ها در صنعت بسته بندی محصولات به شمار می رود.مقوایی سفید رنگ که از آن به عنوان مقوای بهداشتی یاد می شود و به دلیل بافت خوبی که دارد برای بسته بندی محصولات خصوصا بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

این مقوا به دلیل قیمت و سختی مناسبی که دارد، در صنعت بسته بندی کاربرد زیادی دارد و برای بسته بندی مواد غذایی، دارویی و پزشکی و آرایشی_بهداشتی پر استفاده است. سختی مقوا از این جهت برای شرکت های بسته بندی اهمیت دارد که زمانی که شما آن را در دستگاه قرار می دهید و روی آن چاپ انجام می دهید، مشکلی در حین چاپ به وجود نیاید. مقوا باید مقاومت مناسبی داشته باشد تا در حین پر کردن بسته بندی، شکل بسته بندی تغییر نکند.

یکی دیگر از خاصیت های این مقوا که باعث شده در صنعت بسته بندی مورد استقبال قرار گیرد و به جای مقوای پشت طوسی استفاده شود، روان بودن آن است. روان بودن یک مقوا باعث می شود چاپ روی آن راحت تر انجام شود و کیفیت چاپ روی آن بهتر باشد و پوشش جوهر روی آن تمیز و بدون مشکل باشد.

این مقوا مانند تمام مقواهای موجود در بازار، گرماژ های متفاوت و سایز های مختلفی دارد و هرچه لایه مقوایی که استفاده یم شود ضخیم تر باشد، درجه مرغوبیت آن بیشتر است. و گرماژ های پر کاربرد برای بسته بندی محصولات، 250، 275، 300، 350، و 400 گرم است.

این مقوا از مواد بازیافتی تولید می شود و به همین دلیل برای محیط زیست و چرخه طبیعت مناسب است.علاوه بر ویژگی هایی که ذکر شد، این مقوا دانسیته جرمی بالایی هم دارد و به این معناست که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و بدون شکستن یا ترک خوردن، خم می شود و جعبه هایی که با این مقوا تولید می شود، نسبت به سایر مقوا ها از استحکام بیشتری برخوردار است.

سایر کاربرد های این مقوا در جعبه های کفش، بسته بندی دستمال های کاغذی، جعبه شیرینی، جعبه کبریت و... است. چند شرکت معروف در سراسر دنیا مقوا های ایندربرد تولید می کند که از این بین می توان به شرکت های معتبر هانسول (hansol)، اژدها (shinpoong)، ببری (seha)، اسبی (White horse) اشاره کرد.این مقوا از وزارت بهداشت برای انواع بسته بندی ها مجوز دارد و به دلیل قیمت خوب و ویژگی های آن، مورد استقبال قرار گرفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>