اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چاپ بنر پارچه ای

بنر در واقع تکه پارچه ای ست که شرکت ها و سازمان ها از آن برای تبلیغات استفاده می کنند که سمبل یا نام یا نشانی خود را روی آن چاپ می کنند. در این مقاله می خواهیم در مورد تاریخچه بنر پارچه ای و ویژگی های آن صحبت کنیم.

تاریخچه

اولین بار رومی ها به طور رسمی از بنر استفاده کردند که در واقع نوعی پرچم بود که به آن وکسیلوم هم می گفتند. آن ها برای جنگ های خود از بنر ها استفاده می کردند که سمبل یا نماد شان را روی آن طراحی می کردند و به دست می گرفتند تا هر جا که می روند، دیگران آن ها را از روی نماد شان بشناسند.بنر از کلمه ی فرانسوی banniere گرفته شده است. همچنین در زبان باستانی لاتین bundum را می توان معادل بنر های امروزی نامید.

استفاده از بنر

یکی از راه های تبلیغات که هم ارزان باشد و هم با کیفیت، استفاده از بنر پارچه ای ست. استفاده از بنر، دوام بیشتری هم دارد اما در هنگام استفاده از بنر باید به برخی نکات توجه کنید.بنر ها از آن دسته تبلیغاتی هستند که به نمایش عمومی در می آیند و تعداد زیادی روزانه آن را می بینند. شما برای این که نظر مخاطب مورد نظر تان را با بنر تان جلب کنید، تنها 4 ثانیه فرصت دارید. یعنی اگر با طراحی تان در 4 ثانیه نتوانید نظر مخاطب را جلب کنید، او دیگر به بنر شما نگاه نمی کند.

چه مواردی را باید در طراحی و چاپ بنر در نظر بگیرید؟

  • بنر باید در محل های پر رفت و آمد قرار گیرد تا بازخورد بهتری داشته باشد. چون یک ابزار تبلیغات در فضای باز است.
  • باید کیفیت و جنس خوبی داشته باشد تا در برابر تابش آفتاب و یا بارش برف و باران خراب نشود و از بین نرود.
  • باید از گرافیک خوبی برخوردار باشد تا توجه مشتری را با نگاه اول جلب کند.
  • از ایده های خلاقانه برای طراحی بنر کمک بگیرید تا بتوانید ذهن مخاطب را درگیر طرح تان کنید.
  • بنر باید علاوه بر معرفی برند یا محصول شما یک پیام در پی داشته باشد و ذهن مخاطب بیشتر درگیر پیامی می شود که با طراحی بنرتان منتقل می کنید.
  • برای انتخاب طرح تان می توانید از نمونه های موفق خارجی کمک بگیرید و ایده های آن ها را ببینید و طرحی جدید برای بنرتان انتخاب کنید.
  • طرح بنر شما نباید تکراری باشد تا مشتری حس اعتمادش را به شما از دست ندهد.
  • بنر پارچه ای را می توانید برای مناسبت های مختلف استفاده کنید. یعنی شما در هر صنعتی که فعالیت می کنید، به یک بنر برای تبلیغ راحت تر و ارزان تر کارتان نیاز دارید.

با توجه به میزان مرغوبیت جنس بنر و میزان دقت چاپ به درجه های مختلف تقسیم بندی می شود که در مقایسه با انواع دیگر چاپ فضای باز، از کیفیت چاپ و وضوح تصویر بیشتری برخوردار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>