اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه دوخت کیسه

وزن یکی از عامل های تعیین کننده در سرعت و فرآیند انجام بسته بندی است. هرچه وزن کالا و بسته ی شما کم تر باشد، دستگاه سریع می تواند فرآیند بسته بندی را انجام دهد.

اگر بسته سنگین و بزرگ بود چیکار کنیم؟؟؟؟

نگران نباشید. برای این هم راه حلی هست. ماشین و دستگاه های بزرگ و به عبارتی "کارخانه ای"، برای این منظور طراحی و ساخته شده اند. این دستگاه ها می توانند حجم و بسته های سنگینی از برنج، حبوبات و دیگر ماده های غذایی را، در سریع ترین زمان، بسته بندی و به شما عرضه کنند.

پس اگر بخواهیم کوتاه بگوییم، باید بیان کنیم که در کل دو گونه ماشین و دستگاه بسته بندی وجود دارند، یکی دستگاه بسته بندی های سنگین و حجیم و دیگری دستگاه بسته بندی های سبک و کم وزن. در ادامه نمونه هایی از هر یک را می آوریم.

دستگاه دوخت ریلی

این دستگاه، ساده ترین و ارزان ترین روش برای بسته بندی برنج، مواد غذایی و حبوبات است. در این روش شما ابتدا مقدار مشخصی از برنج، حبوبات یا دیگر ماده های غذایی را درون کیسه ی پلاستیکی، می ریزید و سپس سر کیسه و بسته بندی، با دستگاه دوخته می شود. پیشنهاد می شود که پیش از دوخت و بسته بندی، بسته را وزن کنید تا میزان ماده و محتوای آن را در دست داشته باشید. هم چنین این دستگاه برای بسته بندی های بیش از هشت کیلو پیشنهاد نمی شود.

دستگاه گونی دوز

این دستگاه همه ی نگرانی های شما را نسبت به مورد پیشین، بر طرف می کند. این دستگاه برای گونه های مختلف کیسه، از جمله پلاستیکی و کیسه های پارچه ای، به ویژه گونی، مناسب است و می توانید از آن برای وزن های بالا نیز استفاده کنید. نظر به آن چه یاد شد، این دستگاه بیش تر کارکرد و کاربردی کارگاهی دارد. با این حال اگر فضای کافی در اختیار باشد، می توان از آن در خانه نیز استفاده کرد.

دستگاه نیمه اتوماتیک توزین

همان طور که از نام آن مشخص است، این دستگاه بیش تر کاربرد کارخانه ای و صنعتی دارد. در این دستگاه، ابتدا کیسه توسط ماژول بالا بر یا به صورت دستی، وارد مخزن پر کن می شوند و پس از پر شدن، بر روی ریل قرار می گیرند و با دستگاه های گونی دوز دوخته می شوند. هم چنین ترازویی در این دستگاه تعبیه شده است که امکان وزن کشی برنج را فراهم می کند.

دستگاه اتوماتیک توزین

بر خلاف مورد پیشین که برای پر کردن برنج و حرکت دادن آن به نیروی انسانی نیاز است، این مورد همه ی مرحله های پر کردن، بسته بندی و بیرون دادن کیسه را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. برای استفاده از این دستگاه، تنها کافی است که پارچه و کیسه را درون آن قرار دهید. دستگاه خود کیسه را دوخت می زند، آن را پر می کند و در نهایت بسته بندی را انجام و کیسه را به شما تحویل می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>