اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پاکت بسته بندی

سال ها است که از انواع پاکت برای بسته بندی استفاده می شود. احتمالاً شما تنها با پاکت ایستاده آشنا هستید اما پاکت های بسته بندی انواع مختلفی دارند که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

پاکت ایستاده

بین همه ی پاکت های بسته بندی، پاکت ایستاده پراستفاده ترین و شناخته شده ترین پاکت است. پاکت های ایستاده به این علت استفاده می شوند که در قفسه ها حالت ایستاده دارند و نمایش دادن محصولات را راحت تر می کنند.

معمولاً پاکت های ایستاده زیپدار هم هستند که به حفاظت از محتویات داخل بسته بندی کمک می کند. پاکت ایستاده برای انواع محصولات استفاده می شود و به راحتی با طراحی گرافیک، تصویرسازی و چاپ شخصی سازی می شوند.پاکت ایستاده مایعات هم جدیداً جایگزین بسته بندی های ایستاده مستطیلی مایعات شده است.

پاکت کاست دار

پاکت کاست دار نوعی پاکت ایستاده است. دو طرف پاکت کاست دار بر آمدگی نیمه بیضی شکل دارد و این باعث می شود پاکت کاست دار ازلحاظ ظاهری با پاکت های ایستاده ساده متفاوت باشند. بسته شدن کاست دار معمولاً با بقیه پاکت ها فرق می کند. قسمت های بالایی پاکت کاست به هم دیگر وصل می شوند و سپس تا می شوند.

عمل تا شدن انقدر ادامه پیدا می کند تا به یک قسمت چسبناک برسد تا محکم شود. مصرف کننده این چسب را باز می کند و از محصول استفاده می کند در بعضی موارد یک زیپ کیپ در داخل پاکت کف کاست قرار دارد که بسته بندی کاملاً بسته شود.

بعضی از پاکت های کاست رویشان یک دریچه یا سوپاپ گرد از جنس پلاستیک دارند که اکسیژن و بوی داخل پاکت را خارج می کند و از ورود هوای بیرون به داخل پاکت جلوگیری می کند.
پاکت سوپاپ دار نه تنها باعث تازه نگه داشتن محصول می شود بلکه به مصرف کننده ها اجازه می دهد که محصولات را بود کنند و این قابلیت برای فروش محصولاتی مثل قهوه و چای معطر خیلی مهم است.

پاکت بغل کاست و پاکت کف کاست

پاکت های کاست دار دو نوع معروف کف کاست و بغل کاست دارند. پاکت بغل کاست معمولاً برای بسته بندی قهوه استفاده می شود که دو صفحه ی صاف در پشت و رو و دو کاست در بغل ها دارند. صفحه های صاف پشت و رو قسمتی است که برندینگ و تصویرسازی و طراحی گرافیک انجام می گیرند.

صفحه ی رو به رویی در قفسه ها برای تماشای خریدار نمایش داده می شود. صفحه ی پشتی معمولاً حاوی متن های توضیح کالا، اطلاعات ارزش غذایی و ادامه ی برندینگ صفحه جلویی می شود.پاکت کف کاست معمولاً از پاکت بغل کاست بزرگ تر است و مواد بیشتری را در خودش جا می دهد. پاکت های کف کاست شکل ها و سایزهای متنوع تری دارند زیرا تنها یک کاست در زیر پاکت وجود دارد که اجازه می دهد طراحی پاکت بسته بندی شکل های مختلفی داشته باشد.

پاکت بالشتی

پاکت بالشتی قدیمی ترین نوع پاکت بسته بندی در بازار است که محصولاتی چون چیپس و پفک در آن بسته بندی می شوند. پاکت بالشتی در بسته بندی هر نوع غذا یا مواد غذایی در سایز کوچک استفاده می شود مثل قهوه قوری، سس و بسته های نمک.

به عنوان یکی از ساده ترین بسته بندی موجود در بازار، پاکت بالشتی بین شرکت های غذایی بسیار محبوب است. ساخت بسته بندی بالشی بسیار ساده و کم هزینه است و از طرفی فضای زیادی برای برندینگ، بازاریابی و طراحی گرافیک رو بسته بندی در اختیار کسب و کار ها می زارد برای همین همچنان در بازار بسته بندی پرطرفدار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>