اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی متالایز چیست؟

پاکت متالایز از مواد پلاستیکی پلیمری ساخته می شود که توسط یک لایه ی فلزی، معمولاً آلومینیوم، پوشانده شده اند. این روش باعث می شود پاکت متالایز در حین سبکی جلوه ی براق آلومینیوم را داشته باشد. پاکت متالایز ایستاده، پاکت متالایز زیپدار، پاکت متالایز شفاف و... از انواع پاکت متالایز هستند.

پاکت متالایز ایستاده

پاکت متلایز ایستاده برای چاپ رنگی عالی است و رنگ ها را بسیار شفاف نشان می دهد. پاکت متالایز نسبت به پاکت کاغذی در برابر رطوبت مقاوم تر است. پاکت متلایز اجازه ی ورود نور خورشید را نمی دهد و به همین دلیل برای بسته بندی محصولات حساس به نور مناسب است. پاکت متالایز به راحتی پاره نمی شود و قابلیت بسته بندی مواد غذایی تر و فریزری را دارد.

پاکت متالایز زیپدار

پاکت متالایز زیپ دار تمام فواید پاکت متلایز ایستاده را دارد و تنها فرقش وجود یک زیپ کیپ در بالای پاکت است که باز و بسته کردن را راحت می کند. پاکت متالایز ایستاده برای بسته بندی محصولاتی که به طور روزانه استفاده می شوند مثل قهوه مناسب است.

پاکت شفاف متالایز

پاکت شفاف متلایز از فیلم متالایز ساخته می شود و معمولاً سه طرف دوخت است. این پاکت ها یک پنجره شفاف دارند یا یک سمت آن ها کاملاً شفاف است و کاملاً مواد بسته بندی شده را نشان می دهند. این لایه ی شفاف از نایلون، سلفون یا پلاستیک های دیگر ساخته می شود.

پاکت متالایز طلایی

پاکت متلایز طلایی یکی از پرطرفدارترین پاکت متلایز رنگی است. متلایز در رنگ های مختلفی تولید می شود و محدودیتی ندارد. پاکت متالایز طلایی برای کسب و کار هایی که بودجه طراحی و چاپ ندارند بسیار مناسب است زیرا رنگ طلایی این پاکت ها بسیار چشم گیر است و بسته بندی را متمایز می کند.

پاکت متلایز ساندویچی

پاکت متلایز ساندویچی به عنوان کاور ساندویچ به جای کاور نایلونی یا کاغذی استفاده می شود. پاکت متالایز ساندویچی کاملاً مواد غذایی را گرم نگه می دارد و جلوی انتقال رطوبت و روغن را می گیرد و بسیار بهداشتی است. پاکت متالایز ساندویچ در تعداد بالا یا به صورت کیلویی به فروش می رسد.

پاکت متالایز همبرگری

پاکت متالایز همبرگری برای کاور همبرگر استفاده می شود. این پاکت ها تمام قابلیت های نایلون متالایز ساندویچ را دارند و فقط در سایز مناسب برای همبرگر تولید می شوند. این بسته بندی ها به عنوان رول متالایز یا سلفون متالایز هم شناخته می شوند.

پاکت فویل آلومینیوم

پاکت فویلی از ورق های نازک فویل آلومینیوم ساخته شده است. چاپ روی پاکت فویل آلومینیوم امکان پذیر است. ازآنجایی که بسته بندی آلومینیومی لایه ی داخلی پلیمری را ندارد مناسب بسته بندی مواد اسیدی، قلیایی یا مواد غذایی حاوی نمک نیست زیرا برخورد طولانی مدت این مواد با فویل آلومینیومی ممکن است خطرناک باشد.پاکت های متالایز برای بسته بندی انواع مواد غذایی، مواد فریزری، خشکبار، دارو، مواد آرایشی بهداشتی، فست فود و غذاهای رستورانی استفاده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>