اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی چای

افرادی که چای می نوشند می دانند که این نوشیدنی برای هر موقعیتی مناسب است. چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در فرهنگ های مختلف است. جدیداً بسیاری از تولیدکننده ها شروع به ساختن برند چای و دمنوش خودشان کرده اند.

برای شروع کسب وکار چای و دمنوش باید عوامل زیادی را در نظر گرفت مثلاً چه طعمی را تولید کرد یا چگونه چای را قیمت گذاری کرد اما مهم ترین چیزی که باید در نظر گرفت بسته بندی چای است. در بسته بندی چای مثل هر ماده غذایی دیگر باید دقت زیادی به خرج داد. در ادامه مهم ترین نکات بسته بندی چای را توضیح می دهیم.

نگهداری چای بسیار مهم است

وقتی شرکت ها چای خالص، چای برگی یا چای شکسته تولید می کنند، خریداران می توانند طعم، عطر و رنگ چای را بر اساس سلیقه ی خودشان تنظیم کنند. چای شکسته بین دوستداران چای بسیار محبوب است و برای همین زیاد تولید می شود. ازآنجایی که چای شکسته کاملاً در بسته بندی رها می شود، شرکت های تولیدکننده چای روی بسته بندی چای مناسب سرمایه گذاری می کنند.

بسته بندی چای باید از برگ چای در برابر رطوبت، گرما، نور خورشید و قارچ محافظت کند و همچنین باعث تغییر طعم چای نشود. برای تازه واردان به صنعت چای استفاده از پاکت ایستاده زیپدار انتخاب مناسب و مقرون به صرفه ای است.

طراحی و برندینگ بسته بندی چای

یکی عوامل مهم در بسته بندی چای انتخاب طراحی مناسب است. لوگو و اسم برند حتماً باید روی جعبه چای یا پاکت چای دیده شود. هر شرکتی باید به بسته بندی محصول به عنوان ابزاری برای تبلیغات برند نگاه کند و این قانون برای تولیدکننده های چای هم صدق می کند. استفاده از پاکت پنجره دار برای بسته بندی چای شکسته یا دمنوش انتخاب مناسبی است زیرا خریدار می تواند کیفیت چای را ببینید.

برای بسته بندی تی بگ یا چای کیسه ای طرح و رنگ جعبه مقوایی بسیار مهم است. انتخاب شرکت بسته بندی و چاپخانه ای که بتواند هر طرح و رنگی را باکیفیت بالا و بدون محدودیت چاپ کند اهمیت زیادی دارد زیرا بسته بندی چای مهم ترین عامل فروش چای در کسب وکارهای جدید است.

اندازه و سایز بسته بندی چای

انتخاب سایز و اندازه بسته بندی چای بسیار مهم است. شرکت های تولیدکننده چای باید مطمئن شوند که اندازه لیبل برای جعبه چای مناسب باشد. لیبل باید به اندازه ای بزرگ باشد که توجه خریداران را جلب کند اما نباید آنقدر بزرگ باشد که کل جعبه را بگیرد. بعد از انتخاب اندازه لیبل قدم بعدی انتخاب سایز بسته بندی چای است. قبل از انتخاب شرکت بسته بندی حتماً مطمئن شوید که پاکت و جعبه بسته بندی موردنظرتان را در سایزهای مختلف تولید می کنند.

بسته بندی چای پایدار

امروزه بسیاری از مردم از بسته بندی پایدار استفاده می کنند و نسبت به آسیب هایی که محیط زیست وارد می شود آگاه هستند. شرکت های سراسر دنیا شروع به سرمایه گذاری روی بسته بندی پایدار کرده اند. استفاده از بسته بندی فلزی چای که می توان چند بار از آن ها استفاده کرد، کم کردن پلاستیک در بسته بندی چای، استفاده از پاکت کاغذی و... از اقدامات شرکت های تولیدکننده چای برای حفاظت از محیط زیست هستند.

انتخاب بسته بندی چای و دمنوش مناسب کار راحتی نیست برای همین تولیدکننده های چای و دمنوش از افراد باتجربه در این زمینه کمک می گیرند مخصوصاً افراد تازه وارد در صنعت چای بهتر است از شرکت های بسته بندی و چاپ باتجربه استفاده کنند تا اشتباهی هزینه بری در این بازار رقابتی نکنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
لیلاشریفی:
سلام دنبال کاربسته بندی میگردم میشه این کاروانجام بدم
احمدنادری:
دنبال بسته بندی خوب برای چای گیلان هستم ونیاز به سفارش ومشاوره دارم
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>