اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قوانین بسته بندی

چه عواملی باعث می شود شما یک بسته بندی محصول خوب طراحی کنید؟ چه عواملی در موفقیت بیشتر در زمینه بسته بندی دخیل هستند؟ راه هایی وجود دارد که بتوان با استفاده از آن به بسته بندی موفق تری رسید؟ برای گرفتن جواب سوالات بالا تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

سادگی در بسته بندی

نکته اولی که در بسته بندی محصول باید دقت کنید این است که محصول شما بسته بندی ساده ای داشته باشد. طبق نتایج یک تحقیق، شما تنها 4 ثانیه زمان دارید تا نظر مشتری را به خرید محصول شما که در قفسه قرار دارد، جلب کنید و برای این که به راحتی تأثیر مثبت روی مشتری بگذارید، باید به دو نکته توجه کنید:

  • نام برند شما روی محصول کاملا واضح باشد.
  • مشخص باشد که محصول چیست و برای برطرف کردن کدام نیاز تولید شده است.

در 4 ثانیه مشتری باید جواب این دو سوال را بگیرد. در غیر این صورت خیلی احتمال پایینی وجود دارد که محصول شما را خریداری کند چون درصد افرادی که برای خواندن اطلاعات روی محصول وقت بگذارند کم است. حتی اگر بسته بندی زیبا و جذابی داشته باشید ولی این دو گزینه را رعایت نکنید، ممکن است محصول شما در قفسه باقی بماند.

صداقت در بسته بندی

برای همه ما پیش آمده که بسته بندی زیبا و شکیل یک محصول را دیده ایم ولی وقتی بسته بندی را باز کردیم با چیز دیگری روبرو شده ایم که در نهایت شاید 20 درصد به عکس روی بسته بندی شبیه باشد. تفاوت فاحش میان محصول و بسته بندی آن باعث ناراحتی مصرف کننده یا مشتری می شود و در نهایت او را نسبت به برند شما بی اعتماد می کند.

این جاست که صداقت اهمیت زیادی پیدا می کند. پس برای این که برند تجاری تان را به آسیب بی اعتمادی دچار نکنید، صداقت در بسته بندی را رعایت کنید. صداقت در بسته بندی باعث می شود تا مشتری با چیزی روبرو شود که انتظارش را دارد و در نهایت میان برند های مختلف، برندی را انتخاب کند که صادق تر است.

اعتبار بسته بندی

حتی اگر چندین محصول با یک شکل و شمایل بسته بندی شوند، تنها چیزی که آن ها را از هم متمایز می کند، نام تجاری حک شده روی آن است.

می توانید با انجام کار هایی خود را از بسته بندی های معمول و همیشگی رها کنید. به عنوان مثال اگر همیشه بسته بندی محصول تان به صورت تصویری بوده است، این بار نوشتار را هم دخیل کنید یا اگر بسته بندی محصول تان همیشه حالتی عمومی داشته است، این بار یک طراحی خاص انجام دهید. از خلاقیت تان استفاده کنید تا شکل جدید تری به بسته بندی محصول تان بدهید.

متفاوت بودن در بسته بندی محصولات، اعتبار شما را تضمین می کند اما باید دقت کنید که این متفاوت بودن در جهت مثبت باشد.طراحی و بسته بندی محصول همیشه زمینه ای بوده است که خواستار زیادی داشته است و چیزی که می تواند شما را به سمت موفقیت بیشتر و فروش بیشتر هدایت کند، رعایت قوانین نانوشته ای ست که محصول شما را از سایر برند ها خاص می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>