اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی محصولات

چیزی که امروزه شرکت های طراحی بسته بندی به آن توجه می کنند، این است که بسته بندی محصولات قابل استفاده مجدد باشند. این موضوع هم باعث آلودگی کمتر محیط زیست می شود و هم کمک می کند تا یک شرکت تولید کننده به فکر خلاقیت و ایجاد تنوع در محصولاتش باشد.

در این مقاله می خواهیم در مورد تعدادی از طرح هایی که یک شرکت طراحی بسته بندی به کار برده است تا از بسته بندی محصولات استفاده مجدد شود، صحبت می کنیم.

پاکت کاغذی

این نمونه کاغذ های بسته بندی که می بینید، کار Casey Ng طراح معروف است که در طراحی آن دو چیز را رعایت کرده است، اول تجدید پذیر بودن این کاغذ های بسته بندی و دوم قابلیت تغییر سایز.قابلیت تغییر سایز آن به شما کمک می کند تا حتی محصولات با ارتفاع زیاد هم با آن حمل کنید.

این بسته بندی خاص که با محیط زیست سازگار ست، می تواند هم یک کیسه خرید باشد و هم یک پاکت برای هدیه. مهم ترین مزیت این کاغذ بسته بندی قابلیت تغییر سایز آن در عین راحتی حمل آن است.

ساک کاغذی مدرنیته

یک طراح هلندی به نام Ilvy Jacobs طرح هایی جدید برای ساک کاغذی ارائه کرده است که شکلی زیبا دارد. این طراحی که برای ساک کاغذی تجدید پذیر انجام شده است، ساک کاغذی مدرنیته نام گرفته است و شبیه به یک اثر هنری ست.

ایده این طرح از آن جایی به ذهن این طراح هلندی رسید که در گفتگو با مردم متوجه شد مردم ساک های کاغذی ای که شکل زیبایی ندارند را پس از یک بار استفاده دور خواهند ریخت و او با ارائه این طرح به اقتصاد شرکت طراحی بسته بندی کمک کرد و باعث شد دیدگاه مردم نسبت به استفاده از ساک کاغذی تغییر کند.

بسته بندی سالاد

یک شرکت طراحی بسته بندی به نام La Mache Nantaise برای یکی از محصولات از بسته بندی تجدید پذیر استفاده کرده است که در عین سادگی شکل زیبایی به محصول داده است. این محصول از یک ورق پلاستیکی سبک و قابل بازیافت به همراه یک برچسب بسته بندی شده است که به دلیل مقابله با رطوبت باعث حفظ طراوت سالاد داخل آن می شود.

بسته بندی کفش

شرکت طراحی بسته بندی TDA از یک ایده خاص برای بسته بندی کفش شرکت نیوتن استفاده کرده است. این بسته بندی همان طور که مشخص است کاملا از مواد بازیافتی استفاده شده است و یک بسته بندی سبک برای کفش های شرکت نیوتن است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>