اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نایلون شرینگ چیست؟

عملیات شیرینگ یک فرایند آسان است که به کمک دستگاه شیرینگ انجام می شود و به دو عنصر اساسی نیاز دارد: نوع مناسبی از فیلم یا نایلون شیرینگ و گرما. فقط با استفاده از یک رول فیلم شیرینگ و یک منبع گرمایشی، شما تمام ابزارهای مورد نیاز برای ضد آب و ضد رطوبت کردن محصولات را بدون در نظر گرفتن اندازه آنها خواهید داشت.

با توجه به انعطاف پذیری، دوام و سایر مزایای ارزشمند این فیلم های جمع شونده، بسیاری از شرکت ها از این گزینه برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند.

فیلم یا نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ، همچنین به عنوان فیلم شیرینگ یا جمع شونده نیز نامیده می شود و یک ماده پلیمری همه کاره است که برای بسته بندی کالاهای آماده استفاده می شود. به طوری که ابتدا گرما بر روی فیلم اعمال می شود، سپس توسط یک تونل حرارتی نوار نقاله یا یک سلاح حرارتی برقی یا گازی، نایلون بر روی بسته کوچک و جمع می شود و شکل آن را به خود می گیرید.

این روند منجر به ایجاد یک سپر با دوام شده و در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت، گرد و غبار و … از محصول محافظت می کند.خب حالا دقیقاً چگونه این اتفاق می افتد؟ علم بسته بندی شرینگ می تواند از نظر رفتار مولکولی توضیح داده شود. مولکول های یک ورق یا رول فیلم شیرینگ به طور تصادفی به هم گره خورده اند.

به این معنی که بدون تراز بندی خاصی پیچ و تاب خورده اند. هنگامی که فیلم گرم می شود، مناطق بدون ساختار زنجیره ها صاف شده و برای جهت گیری تراز می شوند.به عبارت ساده تر، مولکول ها از الگوی تصادفی اولیه خود خارج شده و مجدداً جهت گیری می کنند تا در نهایت با قالب محصول متناسب شوند.

با خنک شدن صحیح، مشخصات مولکولی فیلم تنظیم می شود. بنابراین در این حالت کشیده می ماند تا وقتی که انرژی گرمایی کافی برای زنجیره های مولکول به شکل اولیه خود اعمال شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>