اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه بسته بندی عسل

بسته بندی عسل با بهترین روش ها و دستگاه ها 

عسل یک ماده غذایی شیرین و چسبناک است که توسط زنبورها ساخته می شود و خواص بیشماری دارد. از این رو بسته بندی عسل از اهمیت زیادی بر خوردار است. احتمالا برای شما نیز این سوال پیش آمده که بهترین دستگاه بسته بندی عسل کدام است؟ 

زنبورها از طریق ترشحات قندی گیاهان (شهد گل) یا از ترشحات سایر حشرات (مانند عسل)، با عود مجدد، فعالیت آنزیمی و تبخیر آب، عسل را تولید می کنند. زنبورها عسل را در ساختار مومی بنام لانه زنبوری ذخیره می کنند.

عسل شیرینی خود را از مونو ساکاریدهای فروکتوز و گلوکز به دست می آورد و تقریباً شیرینی نسبی ساکارز را دارد. این ماده دارای خواص شیمیایی جذابی برای پخت و همچنین به عنوان شیرین کننده می تواند طعم منحصر به فردی داشته باشد. بیشتر میکروارگانیسم ها در عسل رشد نمی کنند، بنابراین عسل بسته بندی شده، حتی پس از هزاران سال خراب نمی شود.

بهترین دستگاه بسته بندی عسل کدام است؟

برای بسته بندی عسل انواع مختلفی از دستگاه های پرکن وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. دوز بندی محصولات چسبناک آسان است اگر این کار را با دستگاه های دوز مناسب انجام دهیدمحصولات چسبناک مانند عسل یا سس کارامل را می توان به راحتی با این دستگاه ها دوز بندی کرد. با تشکر از دریچه های توزیع محصولات متراکم، دوز محصولات مانند عسل به یک تکه کیک تبدیل می شود. دستگاه های بسته بندی عسل در کاروپک از مواد با کیفیت ساخته شده اند و تجهیزات مناسبی برای پر کردن، درب بندی و برچسب زدن شیشه یا بطری های پلاستیکی حاوی عسل هستند.

دستگاه پرکن عسل را نصب کنید

به دلیل ویسکوزیته ی بالای عسل، نیاز به استفاده از پرکننده های فشار/ جاذبه دارد که بتواند ظروف را به درستی پر کند. تجهیزات بسته بندی عسل در کاروپک می توانند شیشه ها و بطری ها را با دقت بالا پر کند، همچنین سایر تنظیمات و پیکربندی های دستگاه بسته به نیاز و برنامه های کاربردی، قابل تنظیم هستند. همچنین می توانید آنها را به طور یکپارچه با انواع دیگر ماشین آلات بسته بندی مایع، ترکیب کنید. برنامه نویسی ساده تنظیم سرعت سفارشی و پر کردن تنظیمات را آسان می کند.

سیستم های نوار نقاله، درب بندی و برچسب گذاری کارآمد

پس از اتمام فرآیند پر کردن مایعات، دستگاه های برش و لیبل زن ما می توانند نیازهای نهایی بسته بندی را برآورده کنند. دستگاه های درب بندی می توانند انواع کلاهک منحصر به فردی را در بطری ها و شیشه های تقریباً هر اندازه و شکل قرار دهند. لیبل ها نیز می توانند برچسب محصولات سفارشی حاوی نام های تجاری، تصاویر و اطلاعات تغذیه ای را اعمال کنند. برای اطمینان از کارایی در تمام مراحل بسته بندی، یک سیستم نوار نقاله می تواند بطری ها را با سرعت های مختلف از پر کردن تا فرآیندهای نهایی بسته بندی حمل کند.

قبل از پر کردن ظروف، سیستم تمیز کننده بطری کمک می کند که بطری ها و انواع دیگر ظروف عسل عاری از گرد و غبار و سایر آلاینده های احتمالی شوند. پاک کننده های بطری از یک روش یونیزه برای تمیز کردن کامل بسته بندی استفاده می کنند.

بهره وری را با تجهیزات بسته بندی عسل به حداکثر برسانید

با وجود یک دستگاه بسته بندی عسل با کیفیت بالا و سایر ماشین آلات بسته بندی در خطوط تولید، تفاوت در بهره وری را مشاهده خواهید کرد. تجهیزات بسته بندی عسل از کاروپک به محض نصب در تأسیسات می توانند نتایج مورد نظر شما را به دست آورند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>