اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گمرک بندرعباس

ترخیص کالا از گمرک بندر عباس:
 گمرک بندر عباس تحت عنوان مهم ترین بندر تجاری مرزو بوم و گمرک شهید رجایی تحت عنوان مهم ترین گمرک مرز و بوم شناخته می گردند. گمرک شهید رجایی و گمرک شهید باهنر بزرگ ترین مبادی محل ورود کالا به مرزو بوم به حساب میایند و بیشترین نیاز را جهت ترخیص کالا به ترخیص کار زبده دارا هستند.

بندر عباس با 1333 کیلومتر مسافت از پایتخت از قدیم یکی پرتردد ترین مسیرهای تجاری میهن شمرده می‌شود. داشتن داده ها کافی در خصوصیات اقلیمی و جغرافیایی برای تجار مفید و موثر خواهد بود. نزدیکتری شهر به بندرعباس شهر قشم می باشد که با 28 کیلومتر مسافت از این قرار می‌گیرد.

از آن جا که جلوگیری های طولانی محمولات در گمرک و کانتینر ها می تواند تبعاتی برای کالا و محموله‌ها به همراه داشته باشد اعتنا به دمای هوا و رطوبت محیط موثر می‌باشد.

گرمای هوای بندر عباس در فصول فصل بهار و فصل تابستان به 52 سکو نیز می رسد و در سردترین زمان خویش دمای 2 سکو را به ثبت میرساند. شهر بندر عباس از نگاه جمعیت شناختی دارنده سرشماری‌های متفاوتی در فصول متفاوت سال می باشد که این فرمان خویش از اقلیم و وضعیت تجاری بندرعباس تبعیت می نماید. آنجه قابل نسبت دادن باشد نهایی سرشماری در سال 1390 هست که جمعیت این شهر را 435 هزار نفر بررسی می نماید.

بندرعباس راءس استان هرمزگان از بنادر جنوبی جمهوری اسلامی ایران می باشد و اسم گذشته آن بندر گمبرون بوده که اینک مطرح ترین بندر کشور ایران هست و راجع به اقتصادی از مرحله بالایی برخوردار و از نگاه تقسیم بندی حیطه ای جزو بخشها استانهای جنوبی محسوب می‌گردد. نزدیکترین شهر به بندرعباس جزیره قشم است و دارنده دو گمرک شهیدرجایی و باهنر است که از وسیع ترین بنادر مرزوبوم محسوب می‌گردد.

بندر گمرک شهیدرجایی بندرعباس ( گمرک بندرعباس) با مسافت 23 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است گمرک بندر عباس ( شهیدرجایی) ناحیه ویژه اقتصادی بوده گمرک شهیدرجایی - گمرک بندرعباس دارنده اصلی ترین ترمینال کانتینری میهن بوده.

گمرک بندرعباس با تحریم کمپانی تایدواتر خاورمیانه که مشمول بارگیری و ترانزیت در این بندر بود از جرگه بنادر فعال بیرون شوید که با ترک این تحریم از اولِ مرداد سال 1393 کار از راز گرفته شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>