اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه لیبل زن

لیبل را می توان به معنای اتیکت و برچسب در نظر گرفت که کاربرد آن، به نمایش گذاشتن قیمت کالا و یا معرفی محصول است؛ این کار توسط نوعی دستگاه بسته بندی که آن را لیبل زن می نامند، انجام می شود. دستگاه لیبل زن در واقع نوعی پرینتر است که بر یک روی لیبل حروف، بارکد و اعداد را با استفاده از هد حرارتی چاپ می کند.

دستگاه لیبل زن چیست و از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

دستگاه لیبل زن را می توان تشکیل شده از قطعات گوناگونی چون مین برد، هد حرارتی، غلتک فید، نگه دارنده ریبون، نگه دارنده ی لیبل و موتور فید دانست. شما می توانید با استفاده از دستگاه لیبل زن، تعداد زیادی از اجناس را در مدت زمان کوتاهی، اتیکت بزنید؛ این کار به راحتی انجام می شود و نیاز به داشتن مهارت خاصی ندارد. از طرفی کار با این دستگاه به دلیل وزن کمی که دارد، بسیار راحت است.

انواع دستگاه لیبل زن

امروزه انواع مختلفی از دستگاه لیبل زن و تجهیزات مرتبط با آن موجود است و شما باید با توجه به نوع نیاز خود، یک نوع از دستگاه لیبل زن را تهیه کنید. البته باید پیش از خرید، اطلاعات کاملی را درباره ی محصول مورد نظر به دست آورید. بنابراین در ادامه در رابطه با این موضوع، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

حقیقتی که درباره ی دستگاه لیبل زن وجود دارد، این است که شما می توانید انواع مختلفی از آن را در طرح ها و مدل های مختلف مشاهده کنید که برخی از آن ها امکانات بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند. اما به طورکلی، می توان گفت که استفاده از دستگاه لیبل زن در برخی از شرایط ضروری است.

در ادامه برای شما انواع مختلف این دستگاه را مورد بررسی قرار می دهیم:

دستگاه لیبل زن اتوماتیک

این دستگاه را می توان عمدتا در جهت اتیکت زدن محصولات در تعداد زیاد مورد استفاده قرار داد. این بدان دلیل است که یک تسمه ای در دستگاه لیبل زن اتوماتیک استفاده شده است که محصول را برای برچسب زدن جابه جا می کند. این محصول را می توان برای زمانی که شما قصد دارید یک برچسب را با دقت بالا بر روی یک جسم بچسبانید، استفاده کرد.

اما یک دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک موفق چه ویژگی هایی دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت، دستگاه های اتوماتیکی که از کیفیت خوبی برخوردار اند، می توانند تنظیمات خود را متناسب با نوع کالا تغییر دهند. همچنین این دستگاه باید کیفیت خوبی نیز داشته باشد. نکته ی مهمی که باید به آن توجه شود این است که اگر شما قصد دارید یک بسته ی انبوه را برچسب بزنید، باید از دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک استفاده کنید.

لیبل زن نیمه اتوماتیک

دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک را می توان یک دستگاه همه کار به حساب آورد که برچسب های خود چسبنده ای را بر روی ظروف و کالا به شکل استوانه ای و مربعی اعمال می کنند، همچنین باید گفت از این دستگاه برای اتیکت زدن بطری های پلاستیکی نیز استفاده می شود. دقت داشته باشید لیبل زن نیمه اتوماتیک را می توان مجهز به فیبر نوری دانست.

دستگاه برچسب زن عمودی

این دستگاه را می توان یکی از دستگاه های موردپسند در نظر گرفت که می تواند در دقیقه حدود 150 محصول و کالا را برچسب زنی کند، البته این موضوع به مواردی چون اندازه ی برچسب و نوع محصولی که قصد دارید آن را برچسب بزنید، بستگی دارد؛ توجه داشته باشید که این دستگاه تمام اتوماتیک است و می توانید در مدت زمان کوتاهی، تعداد بیشتری از محصولات را برچسب بزنید.

دستگاه برچسب زن افقی

از این دستگاه می توان برای برچسب زدن محصولاتی که ثابت هستند و می خواهید آن ها را به صورت دقیق و جزئی برچسب بزنید، مورد استفاده قرار می گیرد؛ شما می توانید با استفاده از این دستگاه در دقیقه، 100 کالای مورد نظر خود را برچسب گذاری کنید.

دستگاه برچسب زدن چند منظوره

شما می توانید از دستگاه لیبل زن چندمنظوره، در جهت برچسب گذاری انواع محصولات، فارغ از نوع و اندازه آن استفاده کنید. امکان استفاده از این دستگاه برای برچسب گذاری محصولاتی که تعداد آن ها بسیار است، مناسب به حساب می آید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>