اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه لیبل زن

لیبل را می توان به معنای اتیکت و برچسب در نظر گرفت که کاربرد آن، به نمایش گذاشتن قیمت کالا و یا معرفی محصول است؛ این کار توسط نوعی دستگاه بسته بندی که آن را لیبل زن می نامند، انجام می شود. دستگاه لیبل زن در واقع نوعی پرینتر است که بر یک روی لیبل حروف، بارکد و اعداد را با استفاده از هد حرارتی چاپ می کند.

مزایای استفاده از دستگاه لیبل زن

از دستگاه لیبل زن در محیط های متفاوتی چون فروشگاه، داروخانه، بانک، رستوران و موسسات مختلف دیگر استفاده می شود و استفاده از آن مزایای مختلفی را به همراه خواهد داشت که برای شما این مزایای را در ادامه خواهیم گفت.

این دستگاه را می توان برخوردار از پورت های گوناگون در نظر گرفت و به دلیل همین ویژگی که دارد، شرایط استفاده از آن در مکان های گوناگون فراهم شده و شما می توانید دستگاه لیبل زن را به دستگاه های متفاوتی چون کامپیوتر، ماشین های اداری مثل پرینتر و موارد این چنینی متصل کرد؛ همچنین مزیت های دیگری که می توان برای این دستگاه در نظر گرفت، شامل مواردی چون تولید صدای کم، جاگیر نبودن آن و همچنین انجام امور با سرعت بالا اشاره کرد.

نکاتی که باید در هنگام خرید لیبل و دستگاه آن رعایت کرد

شما باید خرید این محصول را با توجه به برخی از نکات مانند قیمت، کیفیت و استفاده ای که از آن می خواهید انجام دهید؛ همچنین از دستگاه لیبلی استفاده کنید که سرعت تقریبا بالایی داشته باشد و روند کار شما را سرعت ببخشد، از طرفی باید دستگاه و لیبلی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد تا مدت زمان بیشتری بر روی محصول مورد نیاز شما باقی بماند.

چرا استفاده از لیبل اهمیت دارد؟

امروزه شاهد استفاده از لیبل ها در صنایع مختلف هستیم، یکی از صنایع که استفاده از لیبل در آن اهمیت ویژه ای دارد، صنایع غذایی است، چرا که با استفاده از این لیبل ها می توان قیمت، تاریخ تولید و انقضای یک محصول را متوجه شد و به نوعی می توان گفت لیبلی که بر روی محصولات درج می شود حکم شناسنامه برای یک محصول را دارند و به همین سبب از اهمیت بالایی برخوردارند.علاوه بر صنعت غذا، شما می توانید در فروشگاه های مختلف محصولاتی را ببینید که بر روی آن ها با استفاده از دستگاه لیبل زن، لیبلی چسبانده شده و برخی از اطلاعات مربوط به کالا را به خریداران می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>