اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دوخت پلاستیک پدالی

دستگاه دوخت پدالی نیز به طور اتوماتیک مانند دستگاه دوخت ریلی، محصولاتی که در بسته بندی های نایلونی و پلاستیکی هستند را با حرارت دادن لبه پلاستیک پرس می کند، فقط تفاوت این دو دستگاه دوخت در نحوه کار با آن ها است.

در دستگاه دوخت پلاستیک پدالی، باید یک فرد پدال دستگاه را فشار دهد، با فشار آوردن بر روی پدال دستگاه کار بسته بندی و پرس را شروع می کند. کار و سرعت عمل فردی که مسئول بسته بندی با این دستگاه است باعث می شود انجام بسته بندی محدود شود؛ دستگاه دوخت پلاستیک پدالی بیشتر در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی کاربرد دارد.

همه مدل های این دستگاه با فشار آوردن بر روی پدال توسط کاربر، لبه های بسته بندی را حرارت می دهند و فقط تفاوت انواع دستگاه دوخت پدالی در جنس، بدنه و نوع دوخت به حساب می آید که عبارت اند از: دوخت پدالی با کنترل تایمر و تاریخزن، یک متری، پدالی برنجی، عمودی، المنتی، چدنی و فک دوبل که هر کدام کارایی منحصر به خود را دارند.

تعریف دوخت پدالی یک متری

از نام این دستگاه می توان فهمید بسته بندی را به طول یک متر انجام می دهد که باعث می شود همزمان چند بسته را کنار هم روی دستگاه قرار داده و لبه های پلاستیک بسته بندی را پرس کند. به دلیل آنکه سرعت دستگاه در تعداد محصولاتی که بسته بندی می کند بالا است، در کارخانه های صنعتی و کارگاه های تولیدی بزرگ کاربرد زیادی دارد.

از این دستگاه به منظور بسته بندی مواد غذایی، مواد شیمیایی، پودرها و سموم کشاورزی استفاده می شود، دستگاه دوخت پدالی یک متری می تواند انواع کیسه ها را در جنس های مختلف مانند سلفونی، متالایز و فویل آلومینیومی دوخت بزند.

تعریف دوخت پلاستیک پدالی برنجی

دستگاه دوخت پدالی برنجی از فک های برنجی برای حرارت دادن به لبه پلاستیک بسته بندی استفاده می کنند و گرمای این دستگاه ها به وسیله المنتی که در آن قرار دارد، تامین می شود. این دستگاه دارای صفحه نمایشگری است که کاربر با توجه به جنس بسته بندی، حرارت مورد نظر دستگاه را تنظیم می کند.

این دستگاه توانایی دوخت فویل آلومینیومی را نیز دارد، عرض دوخت این دستگاه حدود 5 تا 8 میلی متر است که گاهی تا 14 میلی متر نیز می رسد و طول دستگاه حدود 30 تا 40 سانتی متر در نظر گرفته شده که این آمار نسبت به اندازه دستگاه ها متفاوت خواهد بود.

روش دوخت دستگاه پدالی برنجی به شکل شطرنجی است چرا که بسته ها را با عرض بالا پرس می کند و به همین دلیل بسته بندی بسیار محکم می شود. از این مدل دستگاه در کارخانه ها و کارگاه های بزرگ برای بسته بندی انواع آجیل، خشکبار، قند و شکر استفاده می شود.

تعریف دوخت پلاستیک پدالی المنتی

در مدل دوخت پدالی المنتی، بسته بندی ها به وسیله المنت های روی دستگاه به راحتی انجام می شوند؛ این المنت ها طول عمر بالایی دارند و به آسانی می توانید در صورت خرابی آن ها را با المنت های جدید تعویض کنید. این دستگاه بیشتر در کارگاه ها و تولیدی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت پرس فویل آلومینیومی را نیز دارند و عرض دوخت دستگاه حدود 3 میلی متر است.

تعریف دوخت پدالی فک دوبل

با دوخت پدالی فک دوبل انواع پلاستیک ها مانند سلفون، ترسبافون، متالایز، لمینت، فویل آلومینیومی و غیره را می توان بسته بندی کرد. حرارت لازم برای انواع بسته بندی در دستگاه به راحتی قابل تنظیم است و شما باید متناسب با بسته ی خود آن را تنظیم کنید. عرض دوخت این دستگاه 45 تا 60 سانتی متر در نظر گرفته شده و ارتفاع دستگاه نیز قابل تنظیم است.

این مدل دستگاه پدالی می تواند بسته بندی های خاص را نیز طراحی کند و از آن برای بسته بندی های قند و شکر، حبوبات، ماکارونی، مواد پودری، سموم و مواد پتروشیمی استفاده می کنند. شما می توانید با در نظر گرفتن نکاتی که در این متن به آن ها اشاره شد و با توجه به نوع کسب و کار خود، یکی از انواع مختلف دستگاه های دوخت را تهیه و استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>