اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه بسته بندی حبوبات

حبوبات و خشکبار یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در سبد غذایی خانواده­ های ایرانی به حساب می آیند که برای عرضه­ی بهتر آن ها در بازار، بسته­ بندی اصولی این محصولات بسیار موثر خواهد بود، زیرا بسته بندی مناسب از نظر بهداشتی و زیبایی می­تواند باعث رضایت مشتری و درنتیجه جذب هر چه بیشتر آن ها شود. صاحبان صنایع برای انتخاب دستگاهی متناسب با نیازشان به راهنمای خرید نیاز دارند تا بتوانند انتخابی درست داشته باشند.

دستگاه های متنوعی در بازار وجود دارد که انواع بسته­ بندی محصولاتی چون عدس، نخود، انواع لوبیا، لپه، برنج، گندم، انواع غلات و همچنین انواع خشکبارها را انجام می­دهند. این دستگاه ها را می­توان در کارگاه ها، کارخانه ها، تولیدی ها و حتی منازل استفاده کرد. دستگاه های بسته بندی حبوبات و خشکبار دارای انواع متنوعی هست که با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

راهنمای خرید انواع دستگاه­های بسته بندی حبوبات و خشکبار

در واقع می توان گفت از دستگاه بسته بندی حبوبات می توان برای بسته بندی خشکبار نیز استفاده کرد. اما شما باید کاربرد را در نظر بگیرید و اینکه برای چه منظوری می خواهید از این دستگاه ها استفاده کنید؛ آیا برای استفاده خانگی می خواهید یا برای کارخانه؟ از دستگاه های زیر شما می توانید برای بسته بندی انواع حبوبات و خشکبار استفاده کنید.

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات دستی

یکی از ارزان ترین و ساده ترین دستگاه ها برای بسته بندی حبوبات و خشکبار، دستگاه دوخت دستی به حساب می آید که بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد بیشتری دارند. در این مدل، دستگاه لبه های نایلون حبوبات و خشکبار را با دادن حرارت توسط یک المنت به یکدیگر متصل می کند.

برای خرید این دستگاه باید مواردی از قبیل میزان حرارت تولیدی، ضخامت نایلون­هایی که حبوبات و خشکبار در آن قرار دارند، تعداد بسته بندی که دستگاه باید در مدت مشخصی انجام دهد تا به دستگاه فشار نیاید و همچنین نوع حبوبات و خشکباری که قرار است با آن بسته بندی شوند، در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرند.

راهنمای خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار پدالی

یکی از انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار، دوخت پدالی است که گاهی اوقات با توجه به نوع محصول و شرایط نگهداری که باید برای مواد رعایت کرد، از بسته ­بندی مواد غذایی در فویل­های ویژه مانند آلومینیومی، متالایز، سلفون و غیره استفاده کرد، از این مدل دستگاه به علت اندازه ای که دارد نمی توان در مصارف خانگی استفاده کرد.همچنین باید گفت این دستگاه انواع مختلفی دارد که به آن ها می پردازیم:

دستگاه پدالی چدنی المنتی

این دستگاه بسته بندی که عملکرد آن توسط المنت است، بدنه ای چدنی دارد؛ المنت­های موجود در دستگاه، بسته بندی انواع محصولات را آسان می­کند. همچنین باید گفت دستگاه تاریخ ­زن روی این دستگاه نصب می شود و بر روی محصولات تاریخ می زند و دوخت لبه های آن عرضی برابر با سه میلی­متر دارد.

دستگاه پدالی چدنی برنجی

این مدل دستگاه که دارای المنت حرارت کوره­ای است از فک­های برنجی ساخته شده که برای تنظیم حرارت باید آن را به برق متصل کرد، همچنین عرض دوخت این دستگاه 5 تا 8 میلی­متر در نظر گرفته شده است. از این دستگاه برای دوخت بسته بندی های حبوبات و خشکباری که دارای فویل آلومینیومی هستند مورد استفاده قرار می­گیرد.

دستگاه پدالی مگنتی

برای بسته بندی پلاستیکی حبوبات و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد؛ زمان و حرارت در این دستگاه قابل تنظیم در نظر گرفته شده و طراحی و ساخت بسته­ بندی ­ها با ابعاد مشخص از قابلیت­های آن به شمار می­رود. عرض های دوخت این مدل 45، 60 تا 80 است.

راهنمای خرید دستگاه­ بسته­ بندی ریلی حبوبات و خشکبار

این دستگاه یکی از پرکاربردترین ها دستگاه ها به حساب می آید و می توان آن را در دسته ی دستگاه های به صرفه قرار داد؛ همچنین دستگاه دوخت ریلی انواع مختلفی دارد که از جمله می توان به دوخت ریلی عمودی و افقی، ریلی ایستاده و غیره اشاره کرد که هرکدام با توجه به نیاز مشتری و کاربرد آن ها در صنایع مختلف خریداری و مورد استفاده قرار می­گیرند.

برای بسته بندی ادویه های پودری باید از دستگاه ریلی عمودی استفاده کرد تا محتوا­ی داخل آن به بیرون نریزد اما برای بسته بندی حبوبات و خشکبار بهتر است از دوخت افقی استفاده شود، زیرا دوخت ریلی افقی این کار را با سرعت بیشتری نسبت به دوخت عمودی انجام می دهد.

از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به بسته بندی محصولات غذایی، استفاده از دستگاه تاریخ زن و قیمت در حین دوخت اشاره کرد؛ علاوه بر آن شما می­توانید در دستگاه دوخت ریلی سرعت کانوایر و میزان حرارت دوخت ریلی را بسته به نوع کیسه­های پلاستیکی و ضخامت آن تنظیم کنید.

راهنمای خرید دستگاه حبوبات و خشکبار وکیوم

یکی از دستگاه هایی که کاربرد بیشتری در بسته بندی حبوبات دارد و به طور اتوماتیک و هوشمند عمل می­کند، مدل وکیومی است. در دستگاه بسته­بندی وکیومی هوای داخل بسته­ بندی مکیده می شود و گازی مخصوص را به داخل آن اضافه می کنند که باعث طولانی تر شدن عمر محصول در قفسه­ های فروشگاه ها می­شود. این مدل دستگاه ها به طور عمودی قرار می گیرند که مدل رومیزی آن نیز موجود است که فضای کمتری اشغال می کنند؛ در هنگام خرید باید به مواردی مانند توان تولید و نوع گاز نیز توجه کنید.

راهنمای خرید دستگاه حبوبات و خشکبار توزین دار

دستگاه پرکن حبوبات و خشکبار انواع گوناگونی دارد و از آن ها معمولا برای تولیدات انبوه استفاده می­کنند. از انواع دستگاه پرکن می­توان به نوع حجمی و توزینی آن اشاره کرد.در دستگاه پرکن حجمی با تنظیم سرعت و حجم دلخواه خود، محصولات را بسته بندی می­کنید، درصورتی که دستگاه پرکن توزین با استفاده از ترازو، ابتدا محصولات را وزن کرده سپس آن ها را بسته بندی می کنند و در انواع تک توزین، دو توزین، چهار توزین و ده توزین در بازار موجود هستند که از نظر سرعت و نوع بسته بندی با یکدیگر تفاوت دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>