اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ انواع مختلفی دارد که قصد داریم در ادامه برای شما انواع مختلف آن را معرفی و کاربرد هرکدام را نیز بیان کنیم.

شیرینگ کابینی

از این دستگاه بیشتر در محیط هایی چون رستوران ها و هتل ها استفاده می شود که وظیفه ی دوخت و بسته بندی محصولات را بر عهده دارد.

شیرینگ تونلی

این مدل به دلیل نداشتن قسمت مربوط به دوخت، در مقایسه با مدل کابینی از سرعت بیشتری برخوردار است. دیواره های این دستگاه برای جلوگیری کردن از هدر رفتن گرما، با سنگ عایق بندی شده اند.

شیرینگ پلی اتیلن

نایلونی که در دستگاه شیرینگ مدل پلی اتیلن مورد استفاده قرار می گیرد در مقایسه با دیگر دستگاه ها، استحکام و استقامت بیشتری دارد؛ از این دستگاه در جهت بسته بندی محصولات سنگین، چون آب معدنی و نوشابه استفاده می کنند.

شیرینگ تمام اتوماتیک

شما می توانید با استفاده از این نوع دستگاه، بسته بندی محصولات خود را با سرعت بالاتری انجام دهید، همچنین این دستگاه به کاربر خود امکان تنظیم حرارت، سرعت و زمان بسته بندی را می دهد و سپس پس از آنکه کالا درون این نوع از دستگاه شیرینگ، بسته بندی شد، کالا توسط تسمه به بیرون از دستگاه هدایت می شود. آمارها نشان می دهد که می توان با استفاده از این دستگاه در یک ساعت به طور میانگین 500 بسته را شیرینگ کرد.

نیروی مورد نیاز این دستگاه توسط المنت هایی که درون آن قرار دارد یا توسط حرارت گاز تامین می شود و به همین علت هزینه های کمتری را نسبت به دستگاه های برقی به وجود می آورد؛ همچنین درباره ی این دستگاه می توان گفت تیغ دوختی که در آن به کاررفته از جنس آلومینیوم و آلیاژی با روکش گرانیتی است که مقاومت بالایی را در برابر سایش به وجود می آورد.

شیرینگ نیمه اتوماتیک

دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک در کارخانه و تولیدی های نسبتا کوچک، مناسب استفاده است و از آن در جهت بسته بندی محصولاتی چون بطری، کارتون کوچک، آب معدنی، نوشابه یا نوشیدنی هایی با این طرز بسته بندی، استفاده می شود.

سرعت بسته بندی با این دستگاه در مقایسه با نوع تمام اتوماتیک کمتر است و به طور میانگین می توان در هر ساعت 400 بسته را شیرینگ کرد.اکنون شما می توانید با در نظر گرفتن انواع دستگاه شیرینگ و نکات کلیدی که از خرید این دستگاه می دانید، یک دستگاه مناسب، مناسب با نیاز خود تهیه و خریداری کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>