اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه بسته بندی لیوانی

یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های بسته بندی، دستگاه بسته بندی لیوانی (Glass packaging machine) است. جهت بسته بندی به صورت لیوانی فقط کافی است رول مورد نظر را چاپ کنید و بعد از آن یکی از انواع دستگاه لیوان را انتخاب کنید.بیشتر دستگاه هایی که وجود دارند قابلیت بسته بندی لیوان هایی با قطر مشخصی را دارند.

دستگاه های بسته بندی لیوان حتما باید مجوز بهداشت را در خصوص بدنه استیل و قابل شست و شو داشته باشد، در دستگاه پک لیوان سرعت عمل و کارایی بسیار بالاست که اصولا دارندگان این دستگاه ها مانند فروشگاه ها و رستوران ها باید در زمان کم به مشتریان زیادی خدمت رسانی کنند. به همین دلیل باید این دستگاه ها پاسخگو این نیازها باشند.انواع دستگاه بسته بندی لیوانی عبارتست از:

دستگاه سیل لیوانی دستی

دستگاه پرس درب لیوانی دستی بدون موتور رول شیرینگ می باشد، پس باید توجه داشت که بعد از هر بار پرس درب لیوان به صورت دستی تنظیم شیرینگ صورت گیرد.دستگاه سیل لیوانی دستی ارزانترین و ساده ترین مدل دستگاه بسته بندی لیوان است.

دستگاه سیل نیمه اتوماتیک لیوانی

این دستگاه دارای شمارشگر دیجیتال و موتور تنظیم رول شیرینگ می باشد. عملیات پک لیوان در دستگاه سیل نیمه اتوماتیک لیوانی به هر بار پایین کشیدن اهرم صورت می گیرد.

دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک

دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک دارای سنسور و چشم الکترونیکی می باشد که این امکانات باعث عملکرد بالای دستگاه سیل لیوانی اتوماتیک می شود. بدنه این دستگاه تمام استیل می باشد و نمایشگر آن دیجیتال است.

قیمت دستگاه سیل لیوان با توجه به دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بودن آن متفاوت است. بیشتر دستگاه های سیل لیوانی دارای قطعاتی با کیفیت بالا و همچنین عمر مفید می باشند. اصلی ترین قطعه این دستگاه ها موتور آن می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>