اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه دوخت ریلی افقی و عمودی

دستگاه دوخت ریلی دارای دو نوع افقی و عمودی می باشد. از مزیت های دستگاه دوخت ریلی افقی می توان به قیمت مناسب این دستگاه نسبت به انواع دستگاه بسته بندی صنعتی و خانگی اشاره کرد. همچنین از آنجایی که این دستگاه از نظر ابعاد کم حجم می باشد به همین دلیل برای انواع کارگاه های صنعتی و خانگی مناسب است.

دستگاه دوخت ریلی علاوه بر این که امکان مارمرد سه شیفت و سرعت و کیفیت خوبی برای بسته بندی صنعتی دارد، این دستگاه گزینه بسیار مناسبی برای کسب و کارهایی است که بسته بندی آن ها با سرمایه کم و متوسط می باشد.

دوخت ریلی عمودی

دستگاه دوخت ریلی عمودی دارای کانوایر متحرک می باشد که به همین دلیل امکان بسته بندی انواع بسته ها و پاکت های حاوی مایعات و یا مواد ریز بیرون ریختنی ها مانند شکر و … را فراهم می سازد. کشش وزنی این دستگاه برای بسته بندی های بین 1 الی 3 کیلوگرم مناسب است. قطعات اصلی این دستگاه ترانس و دینام آن می باشد.

دوخت ریلی افقی

در دستگاه دوخت ریلی افقی امکان بسته بندی طیف گسترده تری از محصولات وجود دارد.در این دستگاه با قرار دادن بسته در قسمت رو به رویی دهانه دوخت و کانوایر متحرک، دوخت با سرعت و کیفیت بالایی صورت می گیرد. قطعات اصلی دستگاه دوخت ریلی افقی نیز مانند دوخت ریلی عمودی دینام و ترانس می باشد.

از مزیت دستگاه دوخت ریلی که با تاریخ زن همراه است، می توان به توضیحات ذیل اشاره کرد:

دستگاه های دوخت ریلی ولومی معمولا دارای تاریخ زن هستند، در این گونه از دستگاه ها که همراه با تاریخ زن است اغلب امکان درج مشخصات به صورت فارسی و یا انگلیسی وجود دارد. در خرید دوخت ریلی باید به کیفیت چاپ دستگاه تاریخ زن توجه داشت، معمولا بهترین نوع تاریخ زن، تاریخ زن حرارتی است به این دلیل که امکان درج مشخصات بر روی تمام سطوح را فراهم می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>