اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی قوظی مقوایی

بسته بندی از جنس لوله مقوایی مانند بسته بندی قوطی مقوایی، نه تنها در حوزه صنایع سبز تأثیرگذار می باشند، بلکه گامی موثر در حفظ محیط زیست برداشته است. به همین سبب در بسیاری از کشورهای اروپایی مورد استقبال تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

بسته بندی قوطی مقوایی چیست؟

از ویژگی های متمایز قوطی های مقوایی استحکام مناسب امکان تولید در قطرها ابعاد و ضخامتهای مختلف و بر اساس نیاز مشتری می توان ذکر کرد. امکان چاپ با کیفیت بالا بر روی کاغذ گلاسه به عنوان لیبل بسته بندی قوطی مقوایی این امکان را به ما می دهد تا بر جذابیت قوطی مقوایی بیافزاییم.

بسته بندی قوطی مقوایی نه تنها یک عملیات تجاری پویا، علمی، هنری و پیچیده می باشد بلکه شامل کارکردهای مختلفی از جمله محافظت، نگهداری، حمل و نقل و اطلاع رسانی و فروش را نیز می شود.با اینکه فناوری تولید لوله های مقوایی چندین سال است که وارد ایران شده ولی هنوز برای بسته بندی مورد استفاده قرار نگرفته است.

همان طور که می دانید، هدف از بسته بندی قوطی مقوایی آماده سازی کالا جهت حمل و نقل، توزیع، فروش و مصرف می باشد.در حال حاضر در ایران بازار عمده این نوع بسته بندی متعلق به نساجی است، یعنی بیشترین تولید از این نوع بسته بندی درگیر تولید لوله مغزی برای لوله کردن منسوجات می باشد.

خط تولید بسته بندی قوطی مقوایی

خط تولید اتوماتیک ظروف مقوایی از نوار پیچ های حلزونی و موازی، دستگاه های لیبل زن و دربند و همچنین برش زن تشکیل شده است. این خط تولید امکاناتی نظیر استحکام، خواص چند لایه کردن، ظرافت های چاپی، ویژگی های ظاهری بی رقیب و حس طبیعت دوستی انسان را در بر می گیرد.

در خط تولیدهای اتوماتیک که امروز با کارایی بالا برای قوطی های ترکیبی گرد و غیر گرد شروع به فعالیت کرده اند، قوطی ها توسط دیافراگم و یا درب های پلاستیکی از یک سمت بسته می شود.

انواع قوطی های مقوایی به لحاظ ساختمانی

انواع قوطی های مقوایی به لحاظ ساختمانی به سه گروه تقسیم می شوند، که این گروه ها عبارتند از:

  • به هم پیچیده
  • مارپیچ
  • لبه روی هم

لوله های مقوایی به عنوان یک محصول سلولزی در صنایع مختلف مصرف عمده دارند، که این لوله ها در نهایت به صورت رول می باشند.نام های رایج لوله های مقوایی در صنایع مختلف عبارتند از:

  • ته رول در صنایع کاغذ و مقوا سازی
  • نوار مرکزی در صنایع تولید نوار چسب
  • دوک یا ماسوره در صنایع نساجی و گونی بافی
  • خطوط تولید لوله های مقوایی

خط تولید لوله های مقوایی را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

  • خط تولید بسته بندی قوطی های ترکیبی حلزونی گرد

این نوع خط تولید با انضمام لیبل زن های مارپیچ و موازی می باشد و متشکل از قوطی های دوتایی و یا تکی، ماشین رول پیچ، رول بازکنی و چسب زنی می باشد.

  • خط تولید بسته بندی قوطی های غیر گرد با سطوح موازی

این خط تولید نیز همانند خط تولید قوطی های گرد از رول بازکن، چسب زن، یونیت رول پیچ و جدا کننده و … تشکیل شده است. با این تفاوت که محصول خروجی این خط دارای مقطع چهارگوش، سه گوش و یا فرم های دیگر می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>