اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی سوسیس و کالباس

در این مقاله می خواهیم راجع به انواع پوشش های سوسیس و کالباس و مواد به کار رفته شده در آنها صحبت کنیم. سوسیس و کالباس از قدیمی ترین و مقاومترین نوع از گوشت های فرآیند شده می باشند. در بسیاری از مراجع با توجه به تحقیقات صورت گرفته، سوسیس به عنوان اولین غذای آماده در دنیا محسوب می شود.

جالب است بدانید از زمانی که انسان ها از حیوانات گوشت خوار استفاده می کردند از ناحیه گوارشی حیوانات گوشتی برای پوشش سوسیس و کالباس مورد استفاده قرار می گرفت. در طی هزار سال اخیر سازندگان سوسیس و کالباس افرادی مقدس بوده اند که از این صنعت به عنوان هنری توسعه یافته معرفی شده است.

در بسیاری از مواقع خانواده هایی که هنر ساخت سوسیس و کالباس در بین آن ها رواج داشته است به عنوان یک هنر به فرزندان خود منتقل کرده اند. مواد و شیوه های جالبی برای بسته بندی سوسیس و کالباس وجود دارد که در این مقاله به طور خلاصه به آنها اشاره می کنیم.

امروزه ساخت سوسیس به عنوان یک تجارت خاص و ویژه معرفی می شود و ساخت سوسیس و کالباس به صورت مستقل در اندازه های مختلف در مغازه ها و فروشگاه های مخصوص توزیع این محصول دیده می شود.در حال حاضر انواع مختلفی از پوشش های سوسیس و کالباس به صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارد.

از پوشش های طبیعی و مصنوعی این نوع محصول می توان به کلاژن، سلولز و پلاستیک اشاره کرد. حتی شما می توانید از دستگاه سلفون کش یا دستگاه وکیوم خانگی برای بسته بندی سوسیس و کالباس استفاده کنید.

پوشش های طبیعی سوسیس و کالباس

لازم است بدانید واژه طبیعی بر تصمیم گیری خریدار بسیار موثر است. پوشش های طبیعی سوسیس و کالباس برای سازندگان سوسیس و کالباس باعث ایجاد محصولی با کیفیت می شود و طعم محصول را به صورت یکنواخت حفظ می کند.

با توجه به کیفیت و قابلیت گرما پذیری پوشش طبیعی، پوشش ها حرارت را از سوسیس و کالباس می گیرند و آن ها را از هوای اطراف خنک تر نگه می دارند، در نتیجه عمر ماندگاری محصول بالا رفته و محصول تازگی و آبدار بودن خود را حفظ می کند.

با توجه به کیفیت گرما پذیری پوشش های طبیعی، مخلوطی از طعم ها در داخل و بیرون سوسیس ایجاد می شود. در حالی که پخت سوسیس در دیگ ها انجام می گیرد بوی قوی سوسیس ها سبب اشتها می شود

خصوصیات پوشش های طبیعی سوسیس و کالباس

پوشش های طبیعی به علت سرعت اجازه نفوذ دود برای سازندگان سوسیس و کالباس بهترین انتخاب هستند.از خصوصیات پوشش های طبیعی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پوشش های طبیعی بدون ایجاد طعم متضاد و ناسازگار برای سوسیس و کالباس از طعم لذیذ آن حمایت
  • می کنند.
  • سوسیس و کالباس هایی که دارای پوشش طبیعی هستند قابلیت خاصی دارند که قابل گاز زدن هستند و تقاضای بالایی از سمت مصرف کنندگان دیده می شود.
  • پوشش های طبیعی دارای خاصیت عالی از نظر الاستیته و کش هستند.
  • پوشش های طبیعی به دلیل کیفیت تراوشی و اسمزی سبب ایجاد پختی بسیار عالی می شود.
  • با وجود پوشش طبیعی برای سوسیس و کالباس، این محصول آبدارتر و ترد باقی می ماند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>