اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نقش لوگو در بسته بندی

اگر بخواهیم محصول مورد توجه مشتری قرار گیرد باید توجه ویژه ای به مکان لوگو بر روی بسته بندی داشت، زیرا مشتری انتظار دارد لوگوی برندهای برتر را بر بالای بسته ها ببیند.ضمناً باید توجه داشت شرکت را به جای خود محصول بولد و برجسته کرد چونکه جایگاه لوگو در قسمت بالای بسته بندی ایجاد حس مثبت و برتری را به مشتری انتقال می دهد و به ذهن سپاری برند در ذهن مصرف کننده کمک می کند.

یکی از مهم ترین هزینه های اصلی شرکت ارتقاء لوگوی شرکت است که باعث افزایش بینش خریدار از برند و تثبیت هویت برند می شود.لازم است بدانید طراحی لوگو بیشتر جزو هنرهای زیبایی است تا طراحی گرافیکی، پس طراحان و مدیران برند باید بیشتر با یکدیگر کار کنند تا بتوانند نمایش صحیحی از یک برند را خلق کنند.

از آنجائیکه لوگو به عنوان اولین تماس مصرف کننده با برند می باشد به همین خاطر خیلی مهم است که طراحان تصویر دقیق و جایگاه درستی برای برند انتخاب کنند تا واکنش ها و حس های مثبت از سمت مصرف کنندگان را مشاهده نمایند.

در بعضی مواقع در بسیاری از شرکت ها پول زیادی صرف طراحی یک لوگوی ایده آل می شود و باید توجه داشت که لوگو در جایگاه مناسبی از بسته بندی قرار گیرد تا حداکثر توجه مخاطب به برند را در بر داشته باشد که یکی از مهم ترین ترین تصمیم های بازاریابی توسط مدیر برند می باشد.

برای ایجاد اطمینان از جایگاه لوگو و برای اینکه حس های دلخواه و مورد نظر در مصرف کنندگان به وجود آید مدیران برند باید هماهنگی های بخش های لوگو از جمله مکان یابی، شکل، طرح لوگو و قلم توجه ویژه داشته باشند.مکان یابی لوگو یک روش ثابت شده برای به حداکثر رساندن تصورات مثبت مصرف کننده می باشد.

با توجه به اینکه مفهوم بالا در برابر پایین را درک می کنند در نتیجه متوجه ارتباط مفهومی بین قدرت و ارتفاع هستند، که در این صورت می توانند قاضی های بسیار خوبی برای ارزشیابی قدرت برند باشند.همان گونه که گفتیم طراحان بسته بندی جدا از اینکه باید به جایگاه لوگو توجه داشته باشند، باید دقت ویژه ای نیز به هماهنگی کلی بسته بندی داشته باشند.در نهایت با قراردادن جایگاه درست لوگو ارزش برند افزایش پیدا می کند و فروش صورت می گیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>