اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی cr چیست؟

تولید کننده ها باید برخی از محصولات خود را از جمله محصولات باغبانی و یا دارویی و یا محصولات شوینده به گونه ای بسته بندی کنند که ضد دسرسی کودکان باشد.دلیل این بسته بندی برای محافظت از انگشتان کودکان می باشد زیرا می تواند برای کودکان بسیار خطرناک باشد ولی خب به نحوی طراحی می شود ولی برای دیگران به راحتی باز و بسته می شود.

از نظر سازمان بهداشت و سلامت جهانی این نوع بسته بندی یعنی بسته بندی CR یکی از موفق ترین فعالیت ها برای جلوگیری از مسمومیت های های اتفاقی بچه ها می باشد.

عموما این نوع بسته بندی ها برای باز شدن نیاز به یک روش خاص دارند و به سادگی توسط کودکان باز نمی شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود اما برای بزرگسالان به سادگی باز شده و قابل استفاده می باشد مثلا بسته بندی را باید پیچان تا باز شود و یا همزمان باید فشار داد و پیچاند و از این مدل روش ها که کودکان قادر به باز کردن آن نباشند.

پس به صورت کلی CR به بسته بندی های ضد دسرسی کودکان گفته می شود و دلیل استفاده از این نوع بسته بندی همانطور که گفتیم جلوگیری از آسیب وارد شدن به کودکان می باشد که دارای استاندارد های بسیاری می باشد که این استاندارد های جهانی را در آینده مورد برسی قرار خواهیم داد.

موائل و موارد ایمنی

دارو ها و مواد شیمیایی را در جایی نگهداری نمایید که دور از دسرس کودکان قرار گیرد مثلا در یک جای بلند و بسته شده مثلا در کابینت های بالایی منزل زیرا بسته بندی CR آخرین راه جلوگیری از دسرسی کودکان به این مواد می باشد.

همیشه موادی خریداری شود که دارای بسته بندی cr باشد و تا پایان مصرف این مواد را در بسته بندی اصلی نگهداری نمایید.همچنین اگر دارویی را در یخچال نگهداری میکنید حتما دقت کنید که دور از دسرس کودکان باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>