اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد دستگاه سیل لیوان

دستگاه های سیل در مغازه های Bubble Tea (چای بوبا)، مغازه های آب و قهوه رایج هستند. آنها یک سیل محکم روی هر نوع ظرف با فیلم سیلر خاص خودش ایجاد می کنند.حتما اطمینان حاصل کنید که ظرف مورد نظر و فیلم سیلر شما از همان مواد ساخته شده باشند تا آنها به درستی سیل شوندبه عنوان مثال، ظرف PP با فیلم PP sealer و ظرف PET با فیلم PET سیلر.

نه تنها استفاده از دستگاه سیل لیوان به شما کمک می کند تا یک فروشگاه چای و آبمیوه ی حرفه ای داشته باشید بلکه می تواند پول شما را نیز ذخیره کند. یک رول فیلم سیلر حدود 40 دلار است و می تواند حدود 4000 ظرف را پوشش دهد که این تنها 0.01 دلار برای هر سل لیوان است! روش های سنتی حدود دو برابر هزینه خواهند داشت.

یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه سیل این است که فیلم های سیلر از پلاستیکی کمتری نسبت به پوشش های سنتی استفاده می کنند که در نتیجه آنها را برای محیط زیست مناسب تر می کنند.999SN محبوب ترین ماشین بسته بندی سیل لیوان است که یک طراحی ضد زنگ و ضد باد است که در فروشگاه های چای در سراسر جهان مشهود است.

999SN به خاطر قابلیت اطمینان آن جهانی و مشهور شدهاست، بنابراین لازم نیست نگران آن باشید که دائما در حال تغییردادن آن باشید. سیلرهای آن از نظر کیفیت و قابلیت اطمینان در سراسر جهان ثابت شده اند.

انتخاب صحیح دستگاه سیل لیوان

انواع مختلفی از سیلرها برای انتخاب وجود دارد و مهم ترین عامل قطر ظرفی است که استفاده می کنید. 95 میلی متر قطر استاندارد برای ظرف PP است و اگر از ظرف12oz، 16oz یا 24oz استفاده کنید، قطر آن مهم نیست.

مواد بسته بندی دستگاه سیل کن

سیلرهای ما می توانند پلاستیک PP، PET و Cup را کاور نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>