اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه بسته بندی

بعد از تولید محصول بسته بندی مهم ترین کاری است باید انجام دهیم، بسته بندی شیک و مقرون به صرفه علاوه بر فروش زیاد محصول، سود خوبی هم برایمان به ارمغان می آورد.نکاتی که باید در خرید دستگاه بسته بندی به آن دقت کنید:

  • ویژگی های محصول
  • شیوه کار دستگاه بسته بندی
  • فضای کارگاه یا کارخانه شما
  • سرعت دستگاه مهم است؟
  • فرق دستگاه بسته بندی جدید و قدیم شما
  • چه زمانی شروع به خریدن دستگاه بسته بندی کنیم؟
  • خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی چقدر مهم است؟

1 - ویژگی های محصول

قطعا محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید مشخص است، اما آیا این موضوع کافی است؟! مهم این است که تمام اطلاعات محصول را، تهیه کرده باشید. قبل از خرید دستگاه جلسه ای تشکیل خواهد شد که این اطلاعات در آن جلسه بسیار کارآمد است.سوالاتی از این قبیل، برای خود تهیه کنید:

  • چه نوع بسته بندی نیاز داریم؟
  • آیا اندازه محصول ما ثابت است؟
  • چه میزان می خواهیم تولید کنیم؟

این شیوه جمع آوری اطلاعات نگاه متفاوتی به شما می دهد، و ذهن شما را به هدف مورد نظر نزدیک تر می کند.

2 - شیوه کار دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی بر اساس نوع محصول می تواند مختلف باشند، با توجه به محصول خود نیاز دارید یک دستگاه بسته بندی را انتخاب کنید.قبل از خرید دستگاه حتما اطمینان حاصل کنید که این دستگاه برای شما و شرکت شما مفید است و باعث رشد در آینده شرکت می شود.

  • آیا دستگاه بسته بندی مد نظر شما، همه کاره است؟
  • آیا ماشین بسته بندی قرار است به یک محصول خاص اختصاص داده شود یا چند محصول با ویژگی های متفاوت برای یک دستگاه بسته بندی در نظر دارید؟
  • ماشین های پیشرفته ای وجود دارد که می توان به صورت خودکار بسته بندی های متفاوتی با آنها طراحی کرد. آیا به این سبک دستگاه ها نیاز دارید؟

3 - فضای کارگاه یا کارخانه شما

فضای کارگاه ششما خیلی مهم است و باید فضای مورد نیاز کارکنان برای حرکت در اطراف دستگاه را در نظر بگیرید. این فضا باید بسیار مطلوب و ایمن باشد. باید فضای کافی برای پنل های هواگیری دستگاه، در اطراف آن وجود داشته باشد و اگر دستگاه دارای دریچه ای برای باز و بسته شدن است فضای مورد نیاز را در نظر بگیرید.

4 - سرعت دستگاه مهم است؟

قطعا برای شما سرعت تولید محصول بسیار مهم است. هرچه بتوانید محصول بیشتری در زمان کمتر تولید کنید، فرصت برای قرارداد های بزرگ تر خواهید داشت و مشتری های بیشتر جذب میکنید. اما فراموش نکنید که برای این کار نیاز به برنامه ریزی دارید. باید اطمینان داشته باشید که سیستم شما پتانسیل پیشرفت را دارد.

آیا تیم شما توانایی رشد را دارد؟ اگر نتوانید به اندازه کافی کار کنید و از پس تعهد های کاری خود برنیایید ممکن به کسب و کار خود آسیب جدی برسانید. این موضوع نیازمند یک برنامه ریزی دقیق است. به دستگاه انتخابی جدید خود دقت کنید گاهی اوقات سرعت دستگاه های بسته بندی جدید به 300 بسته در دقیقه می رسد. باید خود را برای نحوه اداره افزایش حجم محصول آماده کنید.

5 - فرق دستگاه بسته بندی جدید و قدیم شما

در بعضی مواقع دستگاه های قدیم شما خیلی متفاوت تر از دستگاه جدید شما هستن، برای این موضوع ممکن موقع تعویض دستگاه جدید نیاز به آموزش و خدمات پس از فروش باشد. پس دقت کنید که دستگاهی که انتخاب میکنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد.

6 - چه زمانی شروع به خریدن دستگاه بسته بندی کنیم؟

شما باید روی این موضوع دقت کنید، زمانی دستگاه را خریداری کنید که کارآمد باشد.گاهی اوقات ممکن است که خرید دستگاه تصمیم نادرستی باشد و با یک برنامه ریزی مجدد در دستگاه فعلی مشکل شما رفع شود.گزینه هایی که برای ارتقا ماشین های بسته بندی وجود دارد می تواند بسیار هزینه پایین تری داشته باشد و برای کسب و کار ما مناسب باشد.

7 - خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی چقدر مهم است؟

وقتی تصمیم به تهیه دستگاه جدیدی گرفته اید، بهتر است درباره تامین کننده و تولید کننده دستگاه و خدماتی که ارائه می کنند، اطلاعات داشته باشید.فراموش نکنید که اپراتورها برای کار با دستگاه های جدید نیاز به آموزش دارند. باید زمانی را مشخص کنید تا تکنسین متخصص دستگاه به اپراتور شما، آموزش های لازم را انتقال دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>