اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

واردات بذر گل از هلند:
واردات بذر گل از کشور هلند، یک بازار رقابتی را برای پرورش گل و گیاه در کشور ایجاد کرده است. برای انواع گل های زینتی و گل های مختلف، کشور هلند در جهان شهرت دارد. درصد زیادی از بذرهای وارداتی گل های زیبا و رنگارنگ و برخی گل های آپارتمانی از کشور هلند هستند. البته واردات انواع بذر گل از هلند با مقررات ویژه ای همراه است. گیاهانی که برای سلامتی انسان مضر باشند، از نظر واردات، ممنوع هستند.

نکات مهم درباره واردات بذر به ایران
اگرچه کشور ایران در تولید انواع بذر، توانمند است اما از نظر واردات انواع بذر، جزو 20 کشور برتر وارد کننده قرار دارد. این در حالی است که صادرات بذر از ایران وضعیت چندان جالبی ندارد!
ایران در حال حاضر ترجیح می دهد با وارد کردن انواع بذر سبزی و صیفی و انواع محصولات کشاورزی، این محصولات را با کیفیت بالا پرورش دهد و سپس بازارهای پرتقاضا برای محصولات کشاورزی و باغی را تأمین کند. این یعنی رونق در صادرات و درآمدزایی برای کشور.
حمل و نقل و بسته بندی های واردات بذر طبق نیاز مشتریان امکان پذیر است. حمل کالا از پایانه های گمرکی انجام می گیرد. بسته بندی ها می تواند به صورت فله ای و یا به صورت پاکتی و یا ظروف مختلف باشد. وزن هر بسته هم متفاوت است.
ترخیص محموله های وارداتی برای انواع بذر با توجه به استانداردها و کد گمرکی انجام می گیرد.
تحقیقات و مطالعات برای تولید انواع بذر گل و گیاه در کشور در حال توسعه است. در این حالت، نیاز کشور به وارد کردن انواع بذر مرتفع خواهد شد.
بذرهای گلخانه ای در حال حاضر بسیار پرفروش هستند. این، فرصتی را فرآهم می آورد تا کارآفرینان حوزه کشاورزی بهتر بتوانند محصولات گلخانه ای را با کیفیت بالاتر پرورش دهند.
قیمت واردات بذر بر اساس نوع گیاه، ارزش غذایی، فناوری به کار رفته در تولید بذرها و قوانین تجارت کشور، قیمت ارز و بازار عرضه و تقاضا بستگی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مخفی کردن >>