اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه استرچ پالت

این دستگاه به منظور بسته بندی کالاها و تولیدات کارخانجات استفاده می شود و جهت کشیدن انواع نوار مخصوص استرچ بر روی محصولات متنوع اینگونه دستگاه ها بسیار کار آمد هستند. در کارخانجات و کارگاه هایی که خط تولید پر ترافیک دارند و لازم است که از محصولات به طور ویژه ای حفاظت شود، از دستگاه استرچ پالت استفاده می گردد.

در اکثر کارخانه های تولیدی محصولات مختلف به ویژه محصولات غذایی، شرینگ و بسته بندی پالت ها با اندازه و سایزهای متنوع بسیار حائز اهمیت می باشد. چونکه در جابه جایی محصولات احتمال آسیب دیدن محصولات وجود دارد، بسته بندی به شکل استرچ پالت مناسب ترین روش جهت جلوگیری از آسیب دیدن محصول در برابر هرگونه ضربه احتمالی می باشد.

استرچ پالت

دستگاه شیرینگ پک

در واقع کلمه شرینک، یک کلمه لاتین است با نگارش به معنای جمع شدن و کوچک شدن. و کلمه پک یا پکینگ  به معنی بسته بندی است. و به طور کلی منظور از دستگاه شرینگ پک بسته بندی محصولات می باشد. در این نوع بسته بندی یک لایه نازک از پلاستیک یا همان نایلون شیرینک که شفاف هم هست به دور کالا کشیده می شود.

تا ضمن نگهداری و بسته بندی چندین محصول در کنار همدیگر آنها را در برابر عوامل مخرب خارجی مانند آب و گرد خاک محافظت کند. از شیرینگ پک می توان جهت بسته بندی محصولات مختلف از جمله انواع قوطی، بطری ها و انواع کنسرو جات و سایر محصولات بی شمار دیگر استفاده کرد.

دستگاه شیرینگ بسته بندی

حال تفاوت استرچ پالت و شرینک پک

  • شیرینگ پک دارای تونل حرارتی می باشد و نایلون را داخل کوره با استفاده از حرارت دور کالا می پیچد ولی استرچ پالت بدون استفاده از تونل حرارتی، نایلون را دور کالا می پیچد.
  • معمولا محصولاتی که دارای شکل بسته بندی خاصی نیستند را استرچ پیچی می نمایند اما کالاهایی که شرینک می شوند دارای بسته بندی ابتدایی هستند.
  • عموما محصولاتی که روی پالت هستند و ابعاد بزرگ تری دارند را استرچ پیچی می کنند. اما در شیرینگ کوچک ترین بسته نیز امکان بسته بندی دارد.
  • شیرینگ کردن صرف نظر از نگه داری کالا، خاصیت زیبا سازی و تبلیغاتی محصول را فراهم می کند که در استرچ اینگونه نیست.
  • در عوض استرچ پالت از لحاظ شفافیت بسته بندی از کیفیت پایین تری نسبت به شیرینگ حرارتی برخوردار است

با توجه به اشکال مختلف محصولات و استقبال روز افزون واحد های تولیدی تقریبا اکثر تولید کنندگان مشتاق به استفاده از روش بسته بندی استرچ برای اشکال مختلف محصول مانند لوله، سیم و کابل، کویل و غیره شده اند. و به همین منظور دستگاه استرچ حلقوی ( مخصوص محصولات حلقه ای و کویل شکل) و دستگاه استرچ افقی مخصوص محصولات با طول زیاد (دیوار کوب، ساندویچ پنل و …) ابداع و طراحی گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>