اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تفاوت شیرینگ تونلی و شیرینگ کابینتی

تولید کنندگان ماشین آلات بسته بندی با توجه به کاربردهای زیاد شیرینگ پک، مدل های مختلفی از شیرینگ پک را برای هر صنعت و هر نیازی تولید و روانه بازار نموده اند. بسته بندی به کمک شیرینگ کردن نایلون مزایای فراوانی دارد. شیرینگ کابینی و شیرینگ تونل دار دو ماشین مختلف برای بسته بندی می باشند.

دستگاه شیرینگ کابینی

کاربرد اصلی دستگاه شیرینگ کابینی بسته بندی محصولات با استفاده از فیلمpvc می باشد.دستگاه شیرینگ پک کابینی جهت کشیده شدن سلفون و نایلون به دور محصول می باشد که از محصول محافظت می کنندنوع دیگری از ماشین شیرینگ برای مصارف بسته بندی تکی و محدود است که دستگاه شرینک پک کابینی نام دارد.

بسته مورد نظر به همراه نایلون شرینک برش خورده داخل کابین قرار گرفته و با اعمال حرارت بسته بندی شکل می گیرد. هدف از این نوع شرینک محافظت اجناسی مانند کتاب است که برای جلوگیری از عیوب در هنگام ارسال و فروش استفاده می شود.

مشخصات فنی دستگاه شیرینگ کابینی

عموماً توان مصرفی این دستگاه به این سه تا سه و نیم کیلو وات می باشد و ولتاژ ورودی دستگاه شیرینک کابینی بین 220 تا 240 ولت می باشد.سرعت بسته بندی با این دستگاه بین 200 تا 300 بسته در ساعت می باشد

دستگاه شیرینگ تونلی

دستگاه شرینک پک تونلی به منظور بسته بندی در تعداد بالا در کارخانجات استفاده می شود. مهم ترین کاربرد آن چندتایی کنار هم قرار دادن جعبه های کوچک تر است. برای مثال بطری های 12 تایی نوشابه یا قوطی های رب گوجه فرنگی را در نظر بگیرید که به کمک شرینک کردن بسته بندی می شوند. نایلون شرینک لایه ای محافظ است که رطوبت از آن نفوذ نمی کند.

روال کار دستگاه شیرینگ تونلی به این صورت است که نایلونی دور محصول بسته بندی قرار می گیرد و محصول از تونل هوای گرم عبور می کنند جریان هوای گرم ایجاد شده در دستگاه شیرینگ تونلی باعث جمع شوندگی نایلون شده و نایلون به محصول چسبیده و شکل آن را به خود می‌گیرد.

مشخصات فنی دستگاه شیرینگ تونلی

ابعاد این دستگاه ها عمدتا در حدود طول 350 و عرض 150 و ارتفاع 210 می باشد و نوع موتور آن الکتروموتور سه فاز 380 می باشد و توان تولید آن 200 تا 250 بسته در ساعت می باشد.

تفاوت شیرینگ تونلی و شیرینگ کابینی

  • دستگاه شیرینگ تونلی برای بسته های کوچک و تکی و مخصوصا مواد خوراکی و شیرینی کاربرد زیادی دارد ولی شیرینگ کابینی بیشتر در بسته بندی صنعتی به کار برده می شود
  • در شیرینگ تونلی کوره حرارت به صورت مداوم در حال تابش است ولی شیرینگ کابینی فقط با بسته شدن درب کابین حرارت دمیده می شود
  • شیرینگ تونلی در انواع تک فاز و سه فاز تولید می شود، در حالی که عموما شرینک کابینی به صورت تک فاز است.
  • شیرینگ تونلی تمام اتوماتیک طراحی می شود ولی شیرینگ کابینی به صورت دستی می باشد.
  • شیرینگ تونلی را می توان به صورت دوگانه سوز ( برق و گاژ) طراحی نمود در صورتی که در مدل کابینی نیروی مورد استفاده برق است.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>