اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تونل حرارتی دستگاه شیرینگ پک

تونل حرارتی دستگاه شرینگ پک

دستگاه های شیرینگ پک به چهار قسمت اصلی شاسی کلی، تیغه دوخت، تونل خنک کن و کوره یا تونل گرمایش تقسیم می شود که هر کدام اجزاء گوناگونی دارند. به دلیل اهمیت کوره، در زیر به صورت مختصر اشاره ای به این بخش می کنیم.

جزئیات تونل حرارتی دستگاه شرینگ پک

برای تولید گرما و حرارت درون دستگاه شیرینگ پک یک المنت فرم دار و برنر های گازی تعبیه شده است، برای تولید حرارت داخل تونل ابتدا برنرهای گازی با استفاده از مشعل داخل شبکه ای آهنی می‌شوند و باتولید حرارت، حرارت مورد نیاز مجموعه را تامین می‌کنند و خروج گاز دی اکسید کربن به وسیله دودکش های تعبیه شده روی این کوره ها انجام میپذیرد. حرارت دستگاه به وسیله یک ترموستات که درون شیرینگ پک قرار دارد تعیین می‌شود. و کاربر می تواند مقدار حرارت را کنترل نمیاد.

وظیفه نگه داشتن حرارت داخل دستگاه و کوره های ورود و خروج محصولات به وسیله دیواره های عایق روی دستگاه انجام می‌شود. برای همین در قسمت انتهایی تونل یعنی جایی که محصولات از آن خارج می‌شوند از پارچه های نسوز سیلیکونی استفاده شده است. این پارچه علاوه بر اینکه از ورود و خروج هوا به خارج از تونل جلوگیری می‌کنند، هیچ گونه خللی در خروج محصولات به جارج از دستگاه ایجاد نمی‌کنند.

بسته بندی شکیل و زیبا محصولات با نایلون شیرینگ مستلزم رعایت اصولی مواردی است که برای انجام عملیات شیرینگ باید انجام شود.دستگاه های شیرینگ پک با استفاده از نیروی برق کار می‌کنند اما انواع دوگانه سوز آنها هم در بازار موجود است. با توجه به هزینه های بالای انرژی استفاده از دستگاه دوگانه سوز می تواند کمک شایانی برای صرفه جویی در مصرف انرژی محسوب شود.

انواع روش تولید حرارت در تونل حرارتی دستگاه شرینگ پک

تولید حرارت در کوره شرینگ دو نوع است. یکی المنت های میله ای فرم دار و دیگری برنر های گازی صنعتی.عملکرد برنرهای گازی به این صورت است که مشعل وارد شبکه ای از جنس آهن شده و به آن حرارت می دهد و گاز دی اکسید کربن از قسمت دودکش شبکه خارج گردد. به این ترتیب حرارتی که در بدنه آن شبکه ایجاد می شود در داخل کوره مورد استفاده قرار می گیرد.

اما کاربرد عایق های حرارتی در جداره های کوره برای جلوگیری از هدر رفتن دمای داخل کوره است که می تواند به کمک پشم شیشه یا پشم سنگ انجام شود. همچنین در قسمت ابتدا و انتهای کوره از پارچه های نسوز سیلیکونی استفاده می شود تا آنها نیز بدون اینکه خللی در ورود یا خروج محصول از داخل کوره ایجاد کنند وظیفه نگه داشتن دما در فضای داخل کوره را دارند.میزان حرارت کوره شیرینک پک با توجه به جنس و ضخامت توسط ترموستات تعبیه شده قابل تغییر است که کاربر می تواند مقادیر مد نظر را به راحتی اعمال کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>