اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع دستگاه شیرینگ پک

تمام محصولات تولیدی که توسط کارخانه های تولیدی به وجود می آیند به طور حتم نیازمند بسته بندی و سپس عرضه آن به فروشگاه ها هستند. از این رو، صنعت بسته بندی محصولات در چشمگیر بودن ظاهر محصول و تأثیر گذاری آن اهمیت ویژه ای دارند.

ولی عدم وجود خلاقیت کافی در نحوه بسته بندی محصولات همواره مشکل جدی بر سر راه عرضه محصولات بوده است. مخصوصاً در کشور ما که با مشکلات جدی در صنعت بسته بندی محصولات مواجه هستیم. بسته بندی درست و بی نقص محصولات اولین و مهم ترین اقدام پیش از عرضه محصول به بازار است. چرا که بسته بندی زیبا در بهتر نشان دادن برند هر تولیدی نقش بسزایی دارد.

بسته بندی یک محصول می تواند حاوی اطلاعاتی از قبیل نام محصول، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نحوه مصرف و نگه داری و همچنین حفظ و نگه داری محصول تا هنگام خرید و جلوگیری از فاسد شدن آن باشد که این موارد از ویژگی های بسته بندی اصولی محصولات است.

انواع مختلف شیرینگ پک:

  • شیرینگ خانگی
  • شیرینگ رومیزی
  • شیرینگ دستی
  • شیرینگ کابینی
  • شیرینگ تونلی

دستگاه های شیرینگ خانگی

شیرینگ خانگی به مدل شیرینگ ارزان معروف است، و فرق آن ها با شیرینگ های دیگر در این است که مقیاس کوچک و سرعت کم تری دارد.به طور کلی نمونه های دستگاه بسته بندی شیرینگ خانگی یا همان دستگاه های شیرینگ کوچک، هر چیزی را به زیباترین شکل ممکن بسته بندی می کنند.

دستگاه های شیرینگ رومیزی

اگر در هر مرحله بسته بندی تعداد و حجم محصول شما انگشت شمار است، می توانید از دستگاه های شیرینگ رومیزی استفاده کنید.

دستگاه های شیرینگ دستی

دستگاه های شیرینگ دستی همانطور که از نام آن ها بر می آید، تماما مکانیکی هستند و توسط اپراتور بسته بندی را انجام می دهند.این دستگاه شرینگ رو میزی دارای سیستم عملکرد حرارتی است. قابلیت دوخت و برش انواع فیلم شرینگ PVC و POF را داراست. دارای رولر است که می توانید فیلم را در آن قرار بدهید. و برای تولید پاکت شرینگ در حجم پایین برای واحدهای تولیدی می توانید از آن استفاده کنید.

حداکثر سایز بسته بندی 30 در 45 سانتی متر و حداکثر ارتفاع 30 سانتی متر است.سیستم کنترل کننده 2000 و همچنین بسته بندی مناسب جهت سهولت در حمل و نقل W دستی و توان مصرفی بخشی از ویژگی های دستگاه شرینگ پک می باشد. به کمک این دستگاه می توان محصولات و اجسامی که از نظر شکل ظاهری و اندازه برای بسته بندی با یکدیگر سازگار نیستند را بسته بندی، درب بندی، لیبل زنی و مرتب سازی کرد.

برای استفاده از آن باید رول شرینگ را با ابزاری ساده و بسیار دقیق برش داد. پس از قرار دادن رول بر روی دستگاه آن را به مقدار اندازه کشیده و سپس تیغه را بر روی رول نگه میداریم تا عملیات برش و دوخت انجام شود. به علت کوچک و قابل حمل بودن دستگاه و روش کار ساده این دستگاه نوعی دستگاه شرینگ خانگی نیز محسوب می شود و برای مصارفی با تیراژ شرینگ پایین مانند بسته بندی سبزیجات، میوه ها و گوشت ها بکار میرود.

عوامل مختلفی برای بسته بندی مستحکم وجود دارد از جمله: جنس نایلون که بسیار مهم می باشد به طوری که نایلون نازک ممکن است در هنگام انجام کار دچار پارگی شود و دوام کافی برای بسته بندی را ندارد. ضخامت نایلون را می توانیم متناسب با وزن و جنس محصول مورد نظر انتخاب کنیم. تیغه دوخت شرینگ که از جنس آلومینیوم است آلیاژی است که نقش اساسی در بسته بندی زیبا و قابل اطمینان دارد به صورتی که اگر قسمتی از دوخت خام یا سوخته باشد ممکن است در هنگام شرینگ باز شده و ظاهر کار را بد فرم کند. این تیغه دارای روک گرانیت یا تفلون است که به وسیله المنت میله ایی به آن حرارت می دهند.

دستگاه های شیرینگ کابینی

مکانیزم دستگاه های شیرینگ کابینی بدین صورت است که محصول را درون کابین قرار می دهید و بسته بندی خود را دریافت می کنید، این مدل با توجه به حجم کابین، ظرفیت متفاوتی دارد.

دستگاه های شیرینگ تونلی

دستگاه شرینگ پک تونلی به این روش عمل می کند:

در این نوع مدل دستگاه به داخل کوره یا تونلی حرارت وارد می شود که بعد از آن نایلون به دور محصول پیچیده می شود و سپس با حرارت دادن نایلون روی محصول، نایلون جمع شده و کاملا به محصول میچسبد و دقیقا به شکل محصول در می آید و کاملا محصول را احاطه می کند.

در این نوع دستگاه میزان حرارت وارد شده به نایلون توسط کنترل و هدایتگر های دستگاه کنترل می شود تا به محصول آسیب وارد نشود.دستگاه های شیرینگ تونلی قوی ترین مدل بسته بندی را از بین موارد معرفی شده انجام می دهند. این دستگاه ها از نظر حجم و از نظر تعداد قدرت بسیار بالایی در اختیار شما قرار می دهد.

انواع شرینگ پک تونلی

  • شرینگ پک تونلی المنتی (نیمه اتوماتیک)
  • شرینگ پک تونلی دوگانه سوز (برقی و گازی)
  • شرینگ پک تونلی فول اتوماتیک
  • شرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>